2011. szeptember 7.

Novella?

Sziasztok!

Tudom, hogy tegnap volt friss, de nem is új fejezettel jövök, ahogyan a címben is látható. Támadt egy ötletem, amit szeretnék veletek is megosztani.
Nem tudom, hogy mikorra ígérjem, talán nem is ígérem fix időpontra, de egy novellát fogok írni Nektek!
Igen, kifejezetten Nektek fog készülni, hiszen Ti mondhatjátok meg, hogy miről szóljon!
Annyi lenne a "játék" lényege, hogy komiban írjátok le, hogy Mikekal vagy épp Chesterrel vagy az LP-vel kapcsolatban miről olvasnátok szívesen.
Nem muszáj szerelmes történetnek lennie, lehet az egy hétköznapi dolog is, mint egy dal megírása vagy egy koncert az ő esetükben. De ezt Rátok bízom. Kommentben egy személy akármennyi ötlettel előállhat! Csak különítsétek el egymástól őket, mondjuk számozzátok meg!
Tehát röviden leírjátok, hogy mi legyen benne, én pedig megírom, és felteszem.
Természetesen a választás a véletlen műve lesz! Van nekem egy szép kalapom, abba felírogatom az ötleteket egy-egy cetlire, és kihúzok egyet.

Természetesen nem kötelező a dolog, ha egy komi sem érkezik, egy ötlet sem, akkor nem lesz ilyen meglepi novella, és haragudni sem fogok. Ez csak egy ötlet a részemről!

Puszi!

Ja, és persze, hogy a bejegyzés ne maradjon Mike nélkül:



Imádom... :)

7 megjegyzés:

  1. Hali
    Jelentem, a LP mániám a maximumon ég, hála neked :)
    Tetszik ez az ötlet, és igazából mindkét srácról szívesen olvasnék, mert imádom őket, viszont szerintem írhatnál egy novellát, aminek a középpontjában Rob van. Nekem ő az egyik kedvencem a bandából, viszont egy történetet sem találtam róla, és ezt egy kicsit hiányolom :(
    Szóval az én javaslatom egy Robos novella :D
    Pussz:
    Sissy

    VálaszTörlés
  2. Sissy!!! Én sem olvastam még Robról novellát :o)))))

    Amy, szívesen olvasnék Mike-ról bármit, Chesterről is...
    pár ötlet:
    1.Chester lerobban, autója szervízben van és csak Mike-ot tudja elérni, hogy vigye haza a semmi közepéről, közben megállítja őket egy rendőr, aki nem ismeri fel a két zenészt

    2.Mike táncolni tanul- mondjuk eltéved az iskolában és beragadt egy balett órára-erre nagyon kíváncsi lennék!!!!!

    3.A szívem csücske és a mániám a sport.... Chester és Mike bringázni mennek a -most figyelj!!!-a F1-es pilótákkal a szingapúri pályán( ez szokás egyébként a pilótáknál)

    4-még egy sport: Chester és Dave ráveszi Mike-ot a kocogásra- arra befizetek!

    VálaszTörlés
  3. Házisárkány ötletei tök jók:)
    És mondjuk mit szólnál egy olyanhoz hogy:
    1.Mondjuk egy átlagos napjukat a fiúknak...
    2. Robos novella:)
    3. Mondjuk randiztam egy sztárral csak az a kérdés kivel,vagy ha nem romantikus...
    4. egy rajongó eltölthetne pár napot a fiúkkal...
    5. Vagy a fiúk beszabadulnak az egyetemre:)
    Nagyon várom
    puszi

    VálaszTörlés
  4. Szia csajom :) ez egy nagyon jó ötlet volt :) én igazán kíváncsi lennék rá, hogy te hogyan képzeled el Mike és Anna első találkozását, hogy Mike, hogyan kezd el nyomulni Annára, elhívja-e randira, vagy valami, mikor csókolja meg először, mikor fogja meg a kezét először, hogy vajon idegeskedett-e közben vagy nem, szóval én egy Mike szemszögös Annás ismerkedést és kapcsolatkialakulást szeretnék olvasni. Másik ötlet, szintén Annás, hogy Mikenak Anna hogyan mondta el hogy gyereket vár, hogy telt el az a 9 hónap, hogyan zajlott a szülés, és milyen volt először a karjában tartania Otist :) nekem ezek jutottak eszembe :)

    VálaszTörlés
  5. én egy Brad Delsonos novellát szeretnék:$róla még nem olvastam semmit,így novella/fic formában._. meg Dave-ról sem,és Joe-ról sem._.
    (Robról valahol már igen,viszont 1,nem akarok itt hirdetni más blogot:$ 2,nem is annyira emlékszem a blog címére,merthogy eredetileg egy alkonyatos ficen volt,mint novella.xd)szóval hogy így BÁRMIT olvasnék Bradról♥

    vaagy...lehetne kis novella Chazy "sötét korszakáról",hogy hogyan szokott le a drogokról...
    esetleg amikor elvált,hogy hogyan viselte,hogy jött össze Talindával.

    esetleg hogy amikor Mark Wakefield kilépet a bandából,hogy hogyan találták meg Chestert,hogy tudott beilleszkedni a már összeszokott bandába,hogyan lettek "mezei" zenekarból ilyen sikeresek.^^
    de amúgy az összes ötlet jó O.o

    VálaszTörlés
  6. Szia.
    En Mike es Bekka talalkozasara, kapcsolatuk alakulasara lennek kivancsi Mike szemszogebol.
    Vagy Chesterrol barmit igazan..imadom ot*__* szoval rola barmit:D

    VálaszTörlés
  7. May, SmileyGirl szuper ötletek!!!

    VálaszTörlés