2011. szeptember 19.

MTV EMA 2011 és Interjú Mike-kal

Sziasztok!



Kedvenc bandánkat ismét jelölték díjra. Méghozzá a European Music Awards-on az MTV jóvoltából! Szavazzunk, mert rohadtul megérdemelnék, hogy győzzenek!

Itt a link: MTV EMA

A Best Rock és a Best World Stage kategóriában. Megkeresitek a képet, és ha ráviszitek az egeret akkor kiírja, hogy 'vote'. Katt és kész is! Többször is lehet, már kipróbáltam :D Szóval hajrá, segítsük őket ennyivel, mert tényleg megérdemelnék! Nagyonnagyonnagyon!

Egy kis motiváció: (zárójelben megjegyzem, hogy ez ODABASZ!) - Már a színpadra felvonulós rész is! Maga a zenei aláfestés is, és ahogyan a srácok felmennek. Joe is rettentő... hogy is mondjam... Komoly és olyan hűha, meg hát Mike a napszemcsibe *_* Brad is rohadt komoly képet vág, imádom. És ha megnézitek Robot, khmkhm... Milyen teste lehet már a póló alatt!!! :D És az meg mekkora már, hogy Phoenix valamilyen pohárral mászkál holt nyugodtan?! És aztán megjön Chez is, és zúúúzás!!!



Közben néztem oldalakat, és találtam egy interjút Mike-kal. Nagyjából lefordítom nektek, hátha érdekel valakit, hogy éppen mi zajlik az LP háza táján.

Elmondta, hogy nagyon izgatott, hogy megint Ázsiában turnézhatnak, és hogy ha hazamennek, akkor az új albumon fognak dolgozni. Megkérdezték tőle, hogy mikorra várható. Ő azt mondta, hogy eddig minden albumon több mint egy évig dolgoztak, ezért nem tudja megmondani biztosra. Kérdezték, hogy milyen lesz az album hangzása. Erre ő azt felelte, hogy többen is szokták kérdezni, hogy tulajdonképpen milyen is az ő hangzásuk. Szerinte hiba lenne ezt megfogalmazni, vagy skatulyába tenni. Elmondhatná, hogy éppen min dolgoznak, de ez változik. Ahogyan a több mint egy év alatt eddig mindig más volt a kiindulási és a végül kapott zenéjük. Kérdezték a hip-hop féle Fort Minorról is, és azt mondta, hogy nagyon jó volt rajta dolgozni, és tudja, hogy a rajongók imádnák, ha lenne új, de jelenleg ő csak Linkin Park cuccokon melózik. (Ezt én személy szerint nagyon-nagyon sajnálom, mert imádom az FM hangzását és mondanivalóját!) A következő kérdés az volt, hogy hogyan is került bele ő a zene világába. "Kisgyerek koromtól fogva játszottam zongorán és hallgattam rapzenét. Gitározni a barátoktól tanultam, és később végülis ennek hatására kezdtem el elkészíteni a saját zenémet, azoknak a hangzásából, amiket szerettem: alter, hip-hop, elektronikus zene... Idővel, úgy gondolom, ezek összeolvadtak egy sokkal érdekesebb és sokkal nagyobb kihívást jelentő hangzássá."
(Érdekes kérdés:) A japán feled befolyásolt valamennyire a zenétekben? "Félig japán vagyok. Ez tud lenni kicsi (egyszerű) és összetett is. Az etnikumom közrejátszik a zenémben, abban, ahogyan művészkedem (creat art fordítsátok ahogyan tetszik, nekem ez jön be :D) és minden más folyamatban is."
Mondták neki, hogy meséljen a turnéról. Azt mondta, hogy már lassan egy éve kezdődött, és nagyon élvezi, hogy mindenhol a világon játszhatnak. Olyan helyeken is, ahol eddig még nem voltak. Más nagyszerű helyeken is, mint a Red Square Moszkvában (fent a New Divide). És nagyon várja már, hogy Japánba mehessenek, ahol a Music For Reliefnek és a Save The Childrennek jótékonykodnak. Kérdezték Thaiföldről is, mivel ott fognak játszani. Azt mondta, hogy mindig is nagyon jól érezte magát ott. Az emberek, az életek, a kultúra mind olyan dolgok, amiket nagyon kedvel. "Izgatott vagy, hogy nemsokára visszatértek?" "Izgatottan várjuk, hogy láthassuk a rajongóinkat. Az A Thousand Suns egy kihívásokkal teli és különleges album a számunkra, és nagyon boldogok vagyunk hogy a Thai rajongók eljönnek. De mint mindig, most is fogunk játszani más dalokat is a többi albumról. Várjuk, hogy láthassunk mindenkit a koncerten."

Saját fordítás, szóval eléggé... Na hát nem egy remekmű, de a lényeg benne van!
Köszönet az LPtimespontcomnak :)

Köszönöm a figyelmet! :)

2 megjegyzés:

  1. Óóóó igen Rob, a nagy kedvenc, a szép alakjával. Nem kell hozzá anatómia tudás hogy lássuk klassz az a kóser csóka!

    VálaszTörlés
  2. én már szavaztam*.*
    és többször is.xd
    nagyon remélem,hogy ők fognak nyerni(L)
    amúgy olyan jó,hogy tök sok helyre mennek,CSAK FELÉNK NEM.:/

    VálaszTörlés