2011. május 4.

Csipkerózsika és a Herceg

A számok címére kattintva youtube-ra juttok, ahol be van linkelve a szám, meghallgathatjátok, katt! :)



"In front of your eyes, it falls from the skies,
When you don't know what you're looking to find.
In front of your eyes, it falls from the skies,
When you just never know what you will find."
(Sum 41 - With me)



5. fejezet

- Nem akartalak kellemetlen helyzetbe hozni Anna előtt… - suttogtam az ajkainál, még mindig csukott szemekkel. – Én csak… - nyitottam ki a szemeimet, mert muszáj volt látnom, hogy reagál. Csak egy mosolygós szempárral találtam szemközt magam.
- Megvédted magad, ahogy mondtad – bólintott. – Megértelek – nézett végig az arcomon, majd ujjai a nyakamban lógó nyakláncra vándoroltak. – Nekem is feltűnt, hogy milyen… furcsán viselkedett… - motyogta, majd előhúzta a pólóm rejtekében megbúvó medált. Elmosolyodott. – Hát ez mióta van meg?
- Ha jól emlékszem, még nem voltam huszonegy éves, mikor vettem… előtte egy Alkonyatos Cullen medál lógott a nyakamban. Sosem vettem le azelőtt, de aztán megtaláltam ezt… - simítottam végig a Hybrid Theory borítóján is megtalálható szárnyas muksón. – Megvettem, és azóta meg ezt nem vettem le.
- Miért? – kérdezte, s ujjai között forgatta a medált.
- Mert a zenétek számomra sokat jelent. A küzdeni vágyást, az élet minden nehézségét, és azt, hogy megéri… - suttogtam. Visszaemlékeztem a szüleim arcára, mikor megmutattam nekik a láncot. Imádták. Nem hiába, zenész lelkek voltak ők is.
- Nekem is ilyesmit jelent… ezért is nem… nem voltunk már egymáshoz valók Annával… - nagyot sóhajtott. Láttam rajta, hogy azért fáj neki, hogy így ért véget közöttük. – Ennyi idő után furcsa olyasvalakivel találkozni, aki olyan, mint én… - mosolyodott el, s végre újra a szemembe nézett.
- Azért nem vagyok egy főnyeremény, hidd el! – fintorogtam.
- Azt hadd döntsem el én! – kuncogott.
- Mennem kellene… Lexi nem tudja, hol vagyok – mondtam, és magamhoz öleltem. Szerettem volna érezni, hogy milyen jó a karjaiban, s nem kellett csalódnom. Az erős férfikarok szorosan húztak közelebb.
- Hazaviszlek! – mormogta a hajamba, majd egy puszit nyomott a fejem búbjára.
- Mondanám, hogy hazasétálok, de halvány gőzöm sincs, hogy hol vagyunk, és merre kellene indulnom – vigyorogtam fel rá.
- Legalább még egy kicsit veled lehetek – kócolta össze a hajam, de rá még ezért sem tudtam haragudni. – Köszönöm a segítséget! – nézett körbe az immáron rendezett konyhában. – Magamtól nem ment volna ilyen szépen!
- Én kifejezetten jól éreztem magam, jövök máskor is, ha kell! – tettem fel a táskámat a vállamra. Mike mellém lépett, és összekulcsolta az ujjainkat.
- Szavadon foglak! Még egy csomó hely van, amit nem láttál itt, és elkél a segítséged!
- Szívesen jövök… Ha nem kifejezetten kettesben akarsz pakolgatni, akkor elhozzuk Lexit is… olyan rendszerezetten pakol el mindent, hogy csak lesel! – kuncogtam.
- Nem furcsa? – kérdezte, mikor épp zárta maga mögött az ajtót. – Elméleti fizikus… - ízlelgette a szót. – Az ilyen zsenik nem furcsák kicsit?
- De, azok. De én így szeretem. És nem annyira hangyás ám…

Ezen mindketten jót nevettünk. Hazafelé be nem állt a szánk, sokat beszélgettünk. Mike, úgy láttam, hogy jó kedvében van, és ennek örültem. Bár az után a csók után nehéz lett volna nem jókedvűnek lennünk. Sokat mesélt a bandáról, hogy hogyan jöttek össze – nem mintha nem tudtam volna, de hagytam, mert olyan lelkesen magyarázott -, és Otis-ról is mesélt egyet s mást. Mike egyébként nagyon jól vezetett. Sosem volt figyelmetlen, pedig egy csomószor pillantott felém, és ujjaink is összekulcsolva feküdtek a váltón.

A házunk előtt leparkolva, felnéztem a magas épületre. Szerettem itt élni, még ha nem is ide születtem, már az otthonom volt. Alig pár napja, de nekem sokat jelentett. Mike kipattant, majd átsietett az én oldalamra, hogy kinyissa nekem az ajtót. Egy mosollyal köszöntem meg neki a kedvességet. Az ajtóban megállva keresgélni kezdtem a nagyajtó kulcsait, s mikor megtaláltam, bedugtam a zárba, s kinyitottam a lépcsőház ajtaját.

- Holnap felhívlak! – ígérte, majd közelebb lépett, s magához ölelt. Orrunk hegye összeért, ajkaink mosolyra húzódtak.
- Várni fogom! Készüljünk a Shinoda rezidencia rendbe szedésére? – kuncogtam.
- Hm… ha tényleg van kedvetek?!
- Szívesen segítünk. Mert még nincs is semmi dolgunk… nekem csak szeptembertől lesz melóm… és hát remélem Lexi is elvállal valamit az egyetemen.
- Szerintem el fogja fogadni… kicsit beszélgettünk, amíg te a városban bolyongtál – kuncogott, mire csak szúrósan néztem rá. -, és nekem úgy tűnt, hogy érdekli a dolog. Csak tényleg fél… azt mondta, hogy te nem tudod, hogy milyen a többi hozzá hasonló egyén… hogy ők mennyivel okosabbak, mint ő… de ne mondd el neki, hogy elmondtam! Legalább így egyikünknek megnyílik! Előttem nem fél kimondani ezeket – nézett rám szelíden.
- Persze, oké… csak nem értem, hogy miért parázik… és hogy miért nem beszél velem… - húztam el a számat, közben a pólóját gyűrögettem a hátán.
- Mert nem akar elbukni… mert fél előtted elbukni… bár szerintem nagyon okos lány… - gondolkozott el egy pillanatra.
- Az is – mosolyogtam. – Majd lesz valahogy. Akkor holnap hívj! Ja, és mellékelj MMS-ben térképet, különben nem találunk oda!
- Nem csoda, mert én már Beverly Hills-ben lakom… bár innen nincs olyan messze – mosolygott. Csak fintorogtam.
- Sosem voltam olyan jó tájékozó, bár a Térinformatika csiszolt rajtam egy kicsit.

Végül elbúcsúztunk egy édes csókkal, majd szinte repkedve tettem meg azt a pár lépcsőfokot – jó pár lépcsőfokot – a lakásunkig. Lexi mindenről kikérdezett, és vigyorogva egyezett bele, hogy holnap segítsünk Mike-nak. Kíváncsi volt rá, hogy milyen házban él, és már látni szerette volna az egész környéket is. Én is így voltam ezzel, hiszen nem sokat láthattam a házból. Elmeséltem neki az Annával történteket is, és csak jót nevetett rajtam, hogy visszaszájaltam a csajnak, de meg is dicsért, hogy nem hagytam magam.

- Azt ugye tudod, hogy ő bár jó pasi, nem az egyetlen a világon? – kérdezte váratlanul Lexi, mikor filmet néztünk éjjel.
- Ezt most, hogy érted? Vagy mire? – vontam össze a szemöldököm.
- Hát, hogy azért ne ájulj el nagyon tőle… sosem tudhatod, hogy mi lesz. Szaladgálnak itt nála jobb pasik is… - rángatta meg a vállát. Utáltam, mikor ilyen nemtörődöm volt.
- Kösz, most hoztad a formádat! – köptem a szavakat, majd felpattantam a kanapéról, és bevágtattam a szobámba.
- Bekka! – kiabált még utánam, de bevágtam az orra előtt az ajtót. Nem voltam rá kíváncsi.

Levágódtam az ágyamra, és pár percig csak úgy bámultam a félhomályban a sötét plafont. Tudom, hogy Lexinek valahol igaza van, de nem tudna csak úgy velem örülni? Csak mert most végre kicsit minden jó. De mégsem gondolhattam erre, mert ha felötlik bennem a kétség, akkor sosem múlik majd el. Nem foglalkozva azzal, hogy Lexi az ajtómat próbálta épp betörni, felkaptam a hálóingem, és a fürdőmbe mentem. Ahogy csukódott mögöttem az újabb ajtó, úgy halkult el a dörömbölés is. Kifújtam a bent tartott levegőt, majd vetkőzni kezdtem. Ahogy ott álltam a tükör előtt, ruhák nélkül, újra megláttam a nyakamban lógó medált. Mutató ujjammal végigsimítottam rajta, és elmosolyodtam. Bármit is mond Lexi, most boldog vagyok. És eddig folyton azon erőlködtem, hogy mindenkit eltaszítsak magamtól, nekem nem kellett egyik fiú sem igazán. De Mike… ő annyira különleges számomra. És nem csak azért, mert ő az, akit évek óta bámulok a képernyőn, hanem mert ő szúrt ki engem. Ő engem akar, mindenféle előítélet és elvárás nélkül, anélkül, hogy tudná, ki vagyok. S ez jó érzéssel tölt el… Az, hogy mellette akárki lehetek. Hogy ő emel engem a magasba, hogy ő általa én is szárnyalhatok. És azt hiszem, ennél nem is kérhetnék többet az élettől!

Beálltam a zuhany alá, és igyekeztem nem gondolni semmire. Csak üres fejjel neki akartam dőlni a csempének, és végre lazítani egyet. De naná, hogy nem sikerült! Minden gondolatom Mike körül forgott. Hogy milyen érzés volt, mikor megcsókolt. Meg persze a háttérben beárnyékolta az egészet Anna, de azért mégis a csók volt a legjobb, legfontosabb! Ahogy ajkai az enyémhez értek, majd ahogyan vad csókcsatába kezdtünk. Kirázott a hideg a meleg vízsugár alatt, de vigyorogva fogadtam a hátborzongató érzést. Mert jól volt hátborzongató, olyan felemelő.

Nagy nehezen végül összeszedtem magam és lezuhanyoztam, majd a hajamat egy törölközőbe csavartam, s belebújva a hálóingembe, visszamásztam az ágyamba. Szerencsére Lexi is elcsendesült. Helyes! Úgysem akarom most látni egy darabig! Kezembe vettem a telefonom, bedugtam hozzá a fülesem, és zenét kezdtem hallgatni. Mert bár már bőven elmúlt éjjel tizenegy, én mégsem éreztem, hogy fáradt lennék. Túl sok minden jó, és izgalmas dolog történt velem ahhoz, hogy aludjak. Így hát végiglapoztam a zenelistát, és a Reanimation mellett döntöttem. Az kellőképpen tombolós is, meg nyugtatós is. Kivétel nélkül minden számukat imádtam. Nem tehettem róla, de már így volt 11 hosszú éve.

Egyik szám követte a másikat, s én csukott szemmel élveztem minden hangot. A kezeim magam mellett az ágyon maguktól ütötték a dob ritmusát, ajkaim maguktól tátogták némán a dalszövegeket. Aztán mivel rendezetlen sorrendben jöttek egymás után a zenék, meghallottam a Where’d you go című Fort Minor számot. Azonnal kipattantak a szemeim, és megrökönyödve bámultam magam elé. Nem tudtam, hogy ezt Mike már akkor is a rossz házassága miatt írta-e, vagy csak, mert el akart mondani valamit neki… tudtam, hogy Annának írta, ez senki előtt sem volt titok.

Apró könnycseppek hagyták el a szememet, és ádázul lecsordultak az arcomon, hogy útjukat a párnámon végezzék be. Gratulálok, Bekka! Sikerült elrontanod a jókedvedet! Ilyen béna is csak én lehetek! Sóhajtva vettem ki a fülemből a fülhallgatót, s leállítottam a zenét. Csend telepedett a szobára. Az oldalamra fordultam, és a párnát a fejem alá gyűrtem. Még jó sokáig Mike-on és Annán kattogott az agyam.

Hogy mennyit alhattam, az egy nagyon jó kérdés. Nem tudtam volna megmondani, hogy hány óra felé járhatunk, mikor megszólalt mellettem a telefonom. És rossz is volt a By myself Reanimation-os verziójára felébredni. Nagyot nyögtem, mikor a kis készülék után nyúltam, ami valamiért a takaróm alatt, a lábamnál töltötte az éjszakát.

- Bárki vagy, gyorsan mondd, mert három másodpercen belül leteszem a telefont, és tovább fogok aludni! – hadartam gyorsan, mire a vonal másik felén, egy önfeledt kacagás fogadott.
- Látom felébresztettelek! – mondta minden bűnbánó él nélkül a hangjában. – Pedig már én is fent vagyok, és az nagy szó.
- Mike? – nyögtem a telefonba. Azonnal beugrott minden, ami eddig történt. Olyan gyorsan ültem fel az ágyban, hogy nem vettem észre, hogy totál a szélén vagyok, és olyan szépen levágódtam az ágy mellé, mint annak a rendje. – Áucs! – nyöszörögtem.
- Igen, Mike vagyok. Jól vagy? Mit csinálsz? – kérdezte, s végre nem nevetett.
- Mozgásképtelenné teszem magam – morogtam. – Bocs, nem gondoltam volna, hogy te hívsz! – kértem bocsánatot, de közben azon gondolkodtam, hogy innen én az életben többször nem kelek fel, az fix.
- Miért? Szerintem aranyos volt, amit lezavartál egy levegővétellel – kuncogott ismét.
- Hát… ennek örülök, de várj, most épp… Azt a rohadt… - káromkodtam, ahogy megpróbáltam felállni. Ehhez persze kicsit csúszkálnom kellett volna a földön, tekintve, hogy a lábaim fent voltak még az ágyon, a hátam viszont a kemény parkettán sajgott.
- Bekka, minden rendben? – jött a most már határozottan ideges és aggódó kérdés.
- Nem – nyögtem fel, és felnyomtam magam ülő helyzetbe. – Szerintem a gerincem mentén be fogok kékülni – nyafogtam, és hátamat óvatosan az ágy oldalának vetettem.
- Hát akkor lesz egy saját bejáratú Törpillám – vidámkodott.
- Hű, de jó neked… és nekem – morogtam, és az éjjeli szekrényemen lévő órára pillantottam. – Már dél van? – döbbentem meg.
- Igen, ezért is hívtalak… hát, nem akartalak felébreszteni, de úgy tűnik nem jött össze – motyogta.
- Á, nem baj! Már ébren kellett volna lennem. Ha többet alszok nyolc óránál, akkor álmos maradok.
- Hát én mostanában nem tudok annyit aludni, hogy ne legyek álmos… se ha kevesebbet alszom, se ha többet.
- Végülis örülnöm kellene… szeptembertől hisztis leszek, mert akkor viszont fáradt leszek!
- Jó, hogy előre felkészülhetek – kuncogott. Neki mindig jó kedve van. – Akkor van kedved átjönni? És Lexinek? – kérdezte.
- Ha nem baj, Lexit nem vinném…
- Nekem nem baj – hallottam, hogy mosolyog.
- Rendben akkor… ööö…
- Akkor ott leszek, mondjuk egy óra múlva. Az jó? – kérdezte.
- Tökéletes! – vigyorogtam.
- Akkor majd csengetek! Addig is vigyázz magadra! Szia!
- Oké, szia! – csilingeltem.

Mintha az éjszakai melankolikus, rossz kedvemet elfújta volna a szél, s most ismét csak mosolyogva kezdtem készülődni. Bementem a fürdőbe, s megmosakodtam, majd a szekrényem elé álltam. Tűnődve nézegettem a ruháimat, majd kivettem egy kék-fehér kockás hosszabb inget, és egy farmer rövidnadrágot. Felvettem, majd belebújtam a kék tornacipőmbe, s felkapva a táskámat kirobogtam a nappaliba. Lexit nem találtam itthon, csak egy cetlit a hűtőre rögzítve.

„Az egyetemen vagyok, tájékozódom. Majd este jövök. Jó mulatást, és bocsi! Lexi”

Hát ez olyan Lexis volt. Tömör és lényegre törő. Megmosolyogtam a kis cetlit, majd a hűtőben kezdtem kutatni. Összeütöttem egy szendvicset, és falatozni kezdtem. Nem is baj, hogy Alexa elment, mert amúgy sem vittem volna magammal. Féltem, hogy tesz valamilyen csípős megjegyzést Mike-nak, amit ő egyáltalán nem érdemelt volna meg. Miután megettem a maradék elemózsiámat is, beültem a tévé elé, és mesét kezdtem nézni. Aztán egy óra előtt pár perccel megszólalt a csengő, én pedig rohantam lefelé.

Mike a nagy, fekete Audija mellett ácsorgott. Hátát a kocsiajtónak vetette, és a telefonját nyomkodta elmélyülten. Mosoly szaladt az arcomra, ahogy megláttam a napszemüvegben. Mindig is szexinek találtam, most meg pláne. Amikor meghallotta, hogy mögöttem csapódott az ajtó, azonnal felém pillantott, és elmosolyodott. Lekapta a szeme elől a szemüveget, és elsüllyesztette a zsebében a mobilt.

- Jó az inged! – vigyorgott rám, s csak ekkor vettem észre, hogy ő is kék-fehér kockás inget viselt.
- Hm… a tiéd sem rossz! – érintettem meg ujjaimmal a gallérját.
- Csipkerózsikám… - mormogta, majd az ajkaimhoz hajolt egy puha csókra. Most is, mint először, nagyon intenzíven ért az érzés. Persze nem támadhattam le az utca kellős közepén, de azért sikerült nekidöntenem a kocsiajtónak. Kezeim a mellkasán simítottak végig, testünk szorosan simult össze. Nem tartott tovább fél percnél az egész, nekem mégis fantasztikus volt.
- Nem is vagyok az… - motyogtam az ajkainál, majd még egy utolsó puszit hintettem a szájára.
- Hm… nem én keltem fel délben – kuncogott, s a derekamra kulcsolta a kezeit. Nem úgy tűnt, mint akit zavar, hogy egy forgalmas utcán tartózkodunk. Kezeimet a mellkasán pihentettem, és mosolyogva néztem fel a barna szemekben.
- Hiába vártam a hercegre, aki majd csókkal ébreszt, csak egy telefonhívást kaptam – biggyesztettem le az ajkaimat. Mike úgy isten igazából felnevetett, még a fejét is a kocsi tetejére hajtotta.
- Jaj, Bekka… - sóhajtozott, és próbálta normalizálni a légzését. – Sok minden voltam már, de herceg még nem – rázta meg a fejét. – De legközelebb valahogy majd felmászok a nem tudom hányadik emeletre, nagy nehezen beesek az ablakodon, és csókkal ébresztem az én Csipkerózsikámat! – motyogta kedvesen mosolyogva, s összeérintette az orrunkat. Ez is egy olyan pillanat volt, amit semmi pénzért sem cseréltem volna el. Nagyon ritkán adatott meg nekem, hogy ilyen boldog legyek. Valami mindig árnyékot vetett az életemre.
- Az ötödikre – vigyorogtam. – És van tűzlétra, szóval nem lenne nehéz – nyújtottam rá a nyelvemet. – Menjünk, mert ahogy elnéztem a házadat, jövő ilyenkorra sem fogunk végezni.
- Hát ebben van valami – bólogatott.

5 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nem is tudom, hol kezdjem?
    Lexin kicsit meglepődtem, de talán csak a testvéri féltés mondatta vele azt, amit. Biztosan kibékülnek, ugye? A számokat imádom (na nem mintha nem ismerném őket, de jó volt hallgatni:D)
    Az ébresztő...mondjuk a röhögéstől majdnem bemutattam egy hasonló tripla flippet, mint Bekka... De a fotelemből nagyobbat lehet zakózni, mint az ágyamból :(
    Imádom, hogy olyan természetesen alakul köztük minden, apróbb zökkenőkkel (Anna:@), de túl nagy a nyugalom...félek...tuti hamarosan becsap a mennykő...én pedig még szívesen úszkálnék a rózsaszín cukormáz tetején...
    Határozottan elképzeltem, amint Mike Pókembert megszégyenítő ügyességgel felmászik Bekkához, belendül az ablakon, és a lány ágyán landol, erre tessék, kiderül, hogy emberibb módszerrel is közlekedhetne :D
    Most már reménykedem, hogy a konyha után valami izgalmasabb helyet tesz rendbe Bekka...mondjuk a spájzt :D:D:D na jó, igazából a hálóra gondoltam...* bociszemek*
    Na asszem , mára ennyire futotta...lehetne már vasárnap...vagy szerda...vagy akármelyik nap, mikor valahol frisselsz :D

    pusz: csibimoon

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Tetszett, hogy Mike nem akadt ki, azon, hogy Bekka megvédte magát. Hiszen, akárhogy is nézzük mégis csak közelebb áll hozzá még (!!) Anna.
    Hát Alexát nem értem... Elhiszem, hogy félti a testvérét, de örülhetne vele egy kicsit. Néha a pillanatnak kell élni... Bár lehet, hogy Lexi a realista ebből a testvér párosból??
    Hát nem biztos, hogy tudja BEkka mire vállalkozott, amikor felajánlotta segítségét a ház rendbe rakásánál... Bár ha együtt lehet Mike-kal akkor csak jó lehet... :D
    Várom a folytatást!
    Pusz: Breeco

    VálaszTörlés
  3. Szia baby :)

    Most értem ide, és olvastam el a fejit, de mint ahogyan azt szoktam kétszer is, de ismét olyan jóra sikerült, hogy szerintem még többször is el fogom olvasni. :D
    Nagyon nagyon tetszett.
    szerintem annyira aranyos volt, hogy az ő medáljukat hordja a nyakában, hogy húúú.. xD szóval nagyon culi lett :) Mikenak is biztos nagyon jól esett :) és valóban igaz, amit Bekka a zenéjükről mondott.
    Jó olvasni, hogy tényleg együtt vannak. Elcsattan néha a csók, és a kézfogás, és ez annyira pezsdítő, hogy úgy fogalmazzak :) nagyon nagyon tetszik nekem, hogy ennyire jól megvannak.
    Remélem Lexi majd észbekap. Biztosan úgy érzi, hogy Bekka annyi mindent tett érte, hogy ha elbukna, azzal kurva nagy csalódást okozna neki. Én teljes mértékben megértem a leányt :)
    Ez az udvarias pasi (L) *sóhaj*
    Sajnáltam azt hogy összevesztek a csajjal, de remélem, hogy minél előbb kibékülnek majd :)
    A Where'd you go-t hallgatni, tényleg gáz lehetett :/ pont jót fogott ki xD
    Az ébresztés aranyos volt :D én is akarok olyan :DDD sokat nevettem rajta.
    Ez pedig, hogy Lexi nem lesz ott a pakoláson, nekem két dolgot is sejtet :D :P
    Az egyik az, hogy lesz valami összefutás azzal a kurvával (Anna) kíváncsi vagyok, hogy hogy lesz, mert még úgyis fognak találkozni, szóval, ha nem a pakoláson, akkor máshol.
    A másik dolog pedig, hogy lesz valami huncutkodás :P remélhetőleg a hálóban :PPPPPP
    És ez a kép a végén awww (L)
    Ennyi lenne :) puszmók (K)

    VálaszTörlés
  4. Sztem tiszta édesek együtt:) Lexin egy kicsit meglepődtem de sztem csak félti a testvérét. Mike abszulut nem akadt ki azon hogy Bekka megvédte magát pedig azt hittem kifog de nem így lett. Várom a kövit...
    Puszi

    VálaszTörlés
  5. Itt is lennék. Tudom most azt hiszed csak azért jövök mert tegnap beszéltünk róla. De NEM! Készültem már csak összejött a 7végém, amint azt neked is mondtam. De ez már múlt.

    Tehát a feji.

    Imádom mindig mindegyiket. Mindegyikben van valami új, fantasztikus és hát Mike, LP és persze Bekkát sem hagyjuk ki.

    Mióta megmutatta nekem a számokat és Mikeot. Elvarázsolódtam és egy egész már világba kerültem. Egész nap ezeket a számokat hallgatom és nézem olykor-olykor a videókat is.

    Valami eszméletlen amit letudnak művelni és hát Mike (olvadozik) az a mosoly és arcmimika meg stb(lefojt a székről)

    De ez nem is a fejiről szól?! (fejbe csapkodja magát)

    Tehát:
    Valami eszméletlen milyen édesek együtt. Olvadok mint a vaj a tűző napon. Áááááááááá és már megint csak Mike(L). Nah jó befejez mert a végén még kitekered a nyakam. Viszont hogy védjem magam nekem mán van más vkim, igaz elérhetetlen de akkor is. Én is szeretnék L. A.-be élni, ott ahol nyüzsögnek a sztárok.
    Újabb pakolás mi. Vajon most mit kell neki berendeznie. Talán a nappali vagy esetleg a háló. :D Hú száguld a fantáziám szóval pont.
    Lexin nagyon meglepődtem, még az állam is leesett. Igaza van mondjuk, de csak félig. Álmodozni és a jelennek örülni csak szabad, nem?!
    Hasonlóan cselekszem mint Bekka. Engem is megnyugtat a zene legyen az bármilyen. Igaz néha el-elsírom magam, de megnyugszok.
    Hihi, jól kiosztotta szegény Mikeot. De hát ez van ha felébresztik az alvó oroszlánt! :D Hehe ez de ismerős. Talán mert ismerek ilyen embert! :D
    Jó Mikenak hogy mindig jó kedve van. Két lábon járó energiaforrás!
    Hát megértem Lexit amiért nem mert a nővérével találkozni. És végre elment megnézni az állást, helyes. Összeöltözés és az a csóók, anyáááááááááááááááám. Olvadás van! Azt a mászást szeretném én olvasni, juj de jó lenne. Szőke vagyis barna herceg a tűzlétrán egy Bekkának irt szerelmi dallal. Wááááááá mik nem pattanak ki a fejemből. Bocsi ha tolakodó vagy bármi voltam.

    Imádtam és Bocs mégegyszer a késői komihoz. De mindjárt Szerda, szóval remélhetőleg megint Friss! Már alig várom. Remélem jobban vagy már és minden oks.
    Jó hosszi lett, ne hari, de ha beidul az ujjam.
    Pusssss(L)
    Kstev

    VálaszTörlés