2012. március 28.

Az a fránya facebook...

Sziasztok!
Nos, olyan két napnyi szarakodás után (bocs a kifejezésért) sikerült összehoznom magamnak egy facebook oldalt. És most ne tessék nevetni a képernyő előtt, de ez nekem igen nehezen ment. Általában értek én az internethez, de ez... xD Nem is úgy sikerült, ahogy akartam, nem egy új oldalt hoztam létre (bár próbáltam), hanem mint egy új személy jöttem létre a facebookon. Durva mi? Na mindegy is, végülis a lényege az egésznek az lenne, hogy Ti bejelöltök, én meg visszajelölök mindenkit (alig várom Yvette-t és csapatát, remélem ilyen névvel, így együtt vannak fent face-n) és kinyomkodok majd mindenfélét az üzenőfalra.
Már ha érdekel valakit. Ha nem, akkor törlöm a fiókot és kész (erre már rájöttem, hogy kell)
Szóval Amy Shinoda (ja, mert kellett vezetéknév is, tök gáz!) néven megtaláltok, de elvileg, ha IDE kattintotok, akkor oda is juttok!
Pusza!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése