2011. július 28.

Linkin Park - No Roads Left

Sziasztok!

Megint egy zenét hoztam nektek. Azt hiszem, talán ez a szám a legkedvesebb nekem.
A Minutes To Midnight mellett kiadtak egy kislemezt, aminek a neve B-Side lett és két dalt tartalmazott. A Blackbirds-t és a No Roads Left-et.
Szerintem, nem is kell többet mondanom annál, mint hogy a NRL dalszövege nagyon megfogott, és a plusz, hogy Mike énekli az egészet. Szerintem óriási a dal, és nagyon szeretem, bár van egy olyan érzésem, hogy kevesek ismerik igazán és szeretik annyira, mint amennyire a dal megérdemelné.
Én imádom benne Mike hangját, imádom, mikor nem csak a rap része jut neki, hanem igazán énekel is. És ebben a dalban énekel, kiadja a hangját. :)



Dalszöveg:

Standing alone with no direction
How did I fall so far behind?
Why Am I searching for perfection?
Knowing it's something I won't find

In my fear and flaws
I let myself down again
All because

I run
Till the silence splits me open
I run
Till it puts me underground
Till I have no breath
And no roads left but one

When did I lose my sense of purpose?
Can I regain what's lost inside?
Why do I feel like I deserve this?
Why does my pain look like my pride?

In my fear and flaws
I let myself down again
All because
I let myself down
In my fear and flaws

I run
Till the silence splits me open
I run
Till it puts me underground
Till I have no breath
And no roads left but one
No roads left but one

In my fear and flaws
I let myself down again
All because

I run
And the silence splits me open
I run
And it puts me underground
But there's no regret
And no roads left to run

2 megjegyzés:

  1. imádom,azt hiszem ezzel mindent elmondtam.

    VálaszTörlés
  2. ...azt hiszem ez Shinoda ars poeticája..... nem elégszik meg a jóval.....tökéletesnek kell lennie, de a tartása visszarángatja a földre, hogy ne szálljon el magától.... józan, édes ürge....azt hiszem új erőnóta foglal helyet a maratoni Powersong gyüjteményemben.....

    VálaszTörlés