2011. április 22.

Díj



A blog megkapta az első díját Monya jóvoltából. Nagyon szépen köszönöm neki.

7 dolog rólam, a blogról, Mike-ról:

1. Eredetileg szőkének írtam meg Bekkát, mint ahogy én is szőke vagyok, de meggondoltam magam, mert úgy ítéltem meg, hogy egy barna jobban menne Mike-hoz.
2. Már 12 éves koromtól fogva rajongok a Linkin Parkért.
3. Chestert tartom az egyik legtehetségesebb, legjobb énekesnek, de Mike-ot jobb zenésznek, és rapper-nek vélem.
4. Magam sem tudom, hogy miért vártam ennyit ezzel a történettel... :)
5. Akik olvasnak, azok tudják, hogy krissszel írom a Semmi sem a régit, és hogy ő a tesóm. Na mikor ketten leülünk egy-egy LP koncertet nézni, akkor elszabadul a pokol. :D
6. Egyszer szeretnék egy tetoválást, és Bekkának lesz is, és én is olyat szeretnék majd.
7. Mike van az első helyen a szívemben! :) Tényleg nagyon szeretem... :D

Továbbadni nem fogom, mert az elmúlt egy évben minden olyan blognak adtam díjat, aki szerintem megérdemelte!
Még egyszer nagyon köszönöm!

És a végére akkor jöjjön az egyik kedvenc képem, csak hogy ne maradjon a bejegyzés Mike nélkül:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése