2012. február 11.

Furcsa születésnap

Sziasztok!
Azt hiszem, nagyjából mindannyian sejthettétek, hogy ez a nap semmiképp sem fog eltelni bejegyzés nélkül!
Ma 35 éve született Mike, ezúton szeretnék neki nagyon boldog szülinapot kívánni!
És persze írtam valamit Figyelmeztetnem kell benneteket, hogy szerintem életemben nem írtam még ilyen paradoxon módon furcsa akármit! De most halálosan komolyan mondom, majd meglátjátok, ha elolvassátok! Még nekem is irtó furcsa az egész, de hát ettől szeretem. Hogy olyan más, és szerintem egyedi. Talán ilyet még senki sem írt! A végén kommentben nyugodtan feltehetitek a saját kérdéseiteket. Majd meglátjátok miért.
Szóval még egyszer: Happy Birthday Mr. Shinoda!




Az egyszerűség és tisztán látás végett először is szeretném tisztázni, hogy ki kicsoda, és miért vagyunk itt. Tehát én, mint azt mindannyian tudjátok, Amy vagyok. Én alkottam meg a Szerelem a színpadont és az A Thousand Suns-t. Na nem az albumot, a fanfiction-t. Az én szereplőimmel fogunk most foglalkozni kicsit, eme nemes februári, mínusz húsz fokban. Nos, tekintve, hogy Mikeból így kettő van, egyiküket kénytelen vagyok átnevezni, persze csak bizonyos határokon belül. Így mostantól az a Mike, aki a Szerelem a színpadon-ban szerepel, ő lesz Kenji, az ATS beli pedig Mike. Szerintem a Mike1 és Mike2 hülyén hangzana…

*

Mindenek előtt igyekeztem nem korán felébreszteni őket, és olyan helyre hívni, ahol ebédelni is lehet. Na, itt persze nem Kenjiről és Mikeról van szó, tudtam, hogy ők kibírják akár két napig is alvás nélkül, de Léni szeret lustálkodni. Így egy jelenleg üres – rajtam és a pincéreken kívül nincs itt senki – gyorsétteremben vártam rájuk, és természetesen nem kellett csalódnom.

Kenji és Bekka kéz a kézben léptek be a falatozó ajtaján, arcukon mosoly. Most, hogy így jobban megnéztem magamnak Őt, rájöttem, hogy tényleg igazam volt: neki az idő múlása jól állt. Nem mintha fiatalabb korában ne lett volna álompasi a számomra, de most kifejezetten sármos volt. Ahogyan az egy férfihez illik. Azonnal kiszúrtak engem az egyik asztalnál, és felém vették az irányt. Bekka adott két puszit, Kenji megrázta a felé nyújtott jobbomat, és megdicsért, hogy csinos vagyok. Nos, eddig nem volt hiba, pont olyan volt, mint mindig. Kedves és rettentően helyes.
Nem sokkal később, néhány csendes perc után újra csilingelt az ajtó fölötti kis csengő, és belépett a másik páros. Léni, amint megpillantott, elvigyorodott, és szinte futva tette meg a távolságot köztünk. Én is mosolyogtam, felálltam, hogy aztán jó szorosan magamhoz ölelhessem őt. Mike először nagyra nyílt szemekkel nézte Bekkát, és az idősebb önmagát, majd Lénire és rám pillantott. Vártam, vajon mit fog tenni, s pár pillanattal később Ő is megölelt.

Mikor végre mind az öten helyet foglaltunk, kijött az egyik pincérlány, és felvette a rendelésünket. Kenji egy kávét kért, Bekka egy jegeskávét – igen, itt kiütközött a fagyi-imádata -, míg Mike, Léni és én egy-egy forró csokit. Nem is kellett sokat várnunk, pár perccel később már a gőzölgő italaink fölött néztünk a másikra. Kenji barátságos pillantással nézett hol engem, hol a fiatalabb önmagát, de míg egyik kezével a kávéját kavargatta, másikkal Bekkát ölelte. Nem úgy, mint a másik páros, akik külön is ültek. Mike az egyik, míg Léni a másik oldalamon.

- Hát először is, szeretnék nektek nagyon boldog születésnapot kívánni! – szólaltam meg, végülis én rángattam őket ide, egy helyre, egy időbe.
- Köszönjük szépen! – biccentett jókedvűn Kenji, míg Mike mellettem még egy puszit is nyomott az arcomra hálája jeléül.
- Nos, azért csődítettelek titeket ide, mert úgy gondoltam, hogy ezen a napon megválaszolhatnánk a kedves olvasóimnak pár kérdést, és talán még többet vethetnénk fel nekik.
- Mondjuk, hogy miért írtál nekem egy hátbatámadós, ribanc unokahúgot? – motyogta mellettem Léni, és szomorúan vizslatta a szemben ülő Kenjit.
- Azt le kell szögeznem, hogy amit írok, az attól olyan amilyen, mert ti alakítjátok. Én csak leírom mit tettetek, és éreztetek. Magukat a cselekményeket nem én irányítom.
- Szóval, ha be akarok verni neki egyet, nem akadályozod meg? – vonta fel a szemöldökét ugyanúgy, ahogyan én is szoktam.
- Nem, természetesen nem.
- Csak tudnám amúgy, hogy mi bajod van! – sóhajtott fel Mike, de szüntelenül Bekkát vizslatta.
- Mondjuk az, hogy most is azt a nőt bámulod, akiről Amyvel írunk. Amúgy semmi az égvilágon!
- Azt hiszem nekem ez kicsit magas! – Bekka Mike-ot nézte, nem értette, miről folyik a vita.
- A történések adottak, és ne beszéljünk erről, jó? Ha Mike nem veszi észre, ami a szeme előtt van…
- Akkor egy hülye! – morogta befejezésül Léni, mire Kenji rosszallóan nézett rá.
- Hé, mégis csak rólam van szó! – mordult fel.
- Na és? Te normális vagy, a fiatalabb önmagaddal ellentétben! – Léni úgy fújt Mikera, hogy biztos voltam benne, menten feláll és felpofozza itt helyben.
- Attól még, hogy összejöttem Fannival, te ugyanolyan fontos vagy nekem, mint az elején! – ezért nem pattant fel és pofozta meg Őt. Amiért én sem tenném. Mindketten majdnem leolvadtunk a székünkről ezeknek a szavaknak a hallatán. Léni sosem tudott haragudni Rá. De itt a kérdés: vajon ez így is marad örökre? Nem sokall-e majd be néhány hónap múlva?
- Akkor nézzük csak… - gondolkodtam egy picit, hogy mit is kérdezzek először. – Kenji, mit éreztél, vagy mit gondoltál, mikor először megláttad Rebekát abban a boltban?
- Először azt, hogy itt van végre egy nő, normális ízléssel – nevetett. – El sem tudod képzelni, hogy miért mennek a mai fiatalabb nők a könyvesboltba. Ha el is jutnak a boltnak abba a részébe, ahol a zenék vannak, valami mást vesznek, nem Linkin Parkot. Persze, nem mondom, hogy én nem szeretek más zenéket. Sőt…
- Igen, ismerlek! – bólogattam mosolyogva, mire mosolya még szélesebb lett.
- Na szóval, aztán mivel elváltunk Annával, úgy gondoltam megengedhetek magamnak és könnyed kis flörtölést!
- Könnyed kis flörtölést? – kapott a szón Bekka, és kérdőn, de jókedvűen nézett fel Rá.
- Hát nem tudtam, hogy te leszel az igazi!
- Ezt elsőre sosem tudjuk, pajtás! – Mike szavai megleptek, még én is kérdőn fordultam felé, Léni mellettem pedig szinte majdnem átmászott előttem az asztalon, hogy jobban lássa az arcát. – Most mi van? – mintha kicsit zavarba jött volna.
- Semmi, semmi! – lapogattam meg a vállát, és úgy néztem Lénire, hogy értse, itt most szerintem róla volt szó. De ő csak lemondóan sóhajtott, és visszatért a forró csokijához.
- Hát ebben van valami! – hümmögött egyetértően Kenji. – Legalábbis a mi esetünkben – pillantott Mike-ra. - Aztán mikor beszélgettünk ott fagyizás közben, valahogy úgy éreztem, szeretnék vele még találkozni. Nem is tudom… Jó volt vele. Üdítő volt a társasága. Az pedig csak hab volt a tortán, hogy irtó csinos – Bekka erre halványan elpirult, de nem szólt semmit.
- Rendben. Akkor beszéljünk kicsit arról, mikor összevesztetek Anna miatt. A koncerten.
- Ott már elmondtam mindent – sóhajtotta. – Úgy éreztem, hogy ki vagyok hagyva a saját életemből, és ez nem tetszett. Szerettem Bekkát már akkor is, és azt hiszem, kicsit csalódott voltam, hogy nem mondta el, hogy Annának van valakije. De ez édes kevés lett volna ahhoz, hogy komolyabban közénk álljon.
- Kicsit igazat is adtam neki, ahogy később jól átgondoltam – Bekka nyugodt hangja teljesen más volt, mint Lénié és az enyém. Belőle áradt az, hogy felnőtt nő, aki tökéletes Kenjinek. – Nekem is voltak ilyenek a múltamban.
- Peti nem volt könnyű eset, mi?
- Hát nem – halványan rám mosolygott, de nem látszott az arcán, hogy vágyna azokba az időkbe. Innen is tudtam, hogy őszintén szerelmes Kenjibe. – Szóval aztán beláttam, hogy nem kellett volna kihagynom ebből a dologból. De végül tényleg nem lett belőle komolyabb baj, már ami kettőnkre vonatkozott volna.
- Jól van, akkor kicsit térjünk át rátok! – kétfelé pillantottam, Léni mosolygott, Mike pedig figyelmesen hallgatott. – Mike, milyen volt, mit éreztél, vagy gondoltál, mikor még csak Interneten keresztül beszéltetek Lénivel?
- Hát én izgatott voltam, mert nem tudtam, hogyan fog viselkedni – halványan elmosolyodott, én pedig kicsit hátrébb csúsztam a széken, hogy ők is láthassák egymást. – Reméltem, hogy nem egy hisztérikus rajongó lesz, bár a leveleiből már sejtettem, hogy jó embert választottam.
- Tetszett neked? – közbevágtam, tudtam, mindenki erre kíváncsi. – Mint nő, felkeltette az érdeklődésedet? – Léni mellettem akkorát rúgott a bokámba, hogy egy pillanatig csak csillagokat láttam, de azért ő is, meg én is Mike-ot figyeltük.
- Hát… - láttam rajta, hogy zavarba jött a kérdéstől, de nekem nem tudott hazudni. Fizikailag képtelen volt rá, ha velem beszélt. Ezért is ismertem olyan jól, mert annak, aki egyengeti az útját, és néha beleszól abba, hogy mi történjen (de tényleg csak néha) nem tud hazudni. – Igen, tetszett – ennyit mondott, és ahogy elnéztem nem is akart többet ehhez a témához hozzáfűzni.
- Komolyan? – hüledezett Léni, és meglepetten pislogott Rá.
- Hát igen. Csinos vagy, ez miért meglepő? – pillantása találkozott Helénáéval, én pedig Kenjire vigyorogtam.
- Furcsa, hogy fiatalabbként, és egy másik életben nem mondod ki, hogy mit érzel, igaz? – a szakállal keretezett arc mosolyra rándult, Bekka pedig hangosan felkacagott.
- Na most azért vagyunk itt, hogy rajtam viduljatok? Beszéljünk inkább arról, hogy te – mutatott az idősebb felé – hónapokon keresztül elhallgattad Bekka elől az Ellás dolgot! – talált, süllyedt!
- Te meg ezt honnan…? – azt hiszem Kenji magában is rájött, honnan is tudja Mike ezeket, és szúrósan nézett Lénire, aki viszont bőszen mutogatott rám.
- Szerintem erről már felesleges beszélnünk – mondta derűs nyugalommal Bekka. – Elkövetett egy hibát, és? Mindannyian követtünk már el. Ha jól értem, annak ellenére, hogy Mike – itt a fiatalabbra nézett. – nem lépett Léni felé, te sem tettél semmit – pillantott Heléna felé, aki eltátotta a száját egy pillanatra. – Végülis mit tettél ahelyett, hogy elmondtad volna neki, hogy szereted?
- Hogy szeret? – mordult fel Mike, és úgy nézett Bekkára, mintha két feje nőtt volna a lánynak hirtelenjében. – Otthagyott a repülőtéren. Mármint nem jött haza. Elfutott.
- Ezt te tényleg így gondolod? – hördült fel Léni is. – Anya beteg volt… - kötötte az ebet a karóhoz, és csak ketten tudtuk, hogy ez hazugság.
- Ha egy kicsit is szeretnél, akkor együtt örültél volna velem és Fannival.
- Fanni? – kapcsolódott be Kenji is.
- Az unokahúga – bólintottam felé.
- Te írtad bele, szóval a te hibád! – nézett rám Léni. Elmosolyodtam a hevességén, teljesen olyan volt, mintha magamat látnám és hallanám. – Amúgy meg – villám gyorsan tekintett inkább Bekkára. – Te sem vagy éppen olyan hű de bátor meg makulátlan!
- Tessék? – Kenji és Bekka egyszerre kérdezték, én pedig kérdőn felvontam a szemöldökömet. Na, ez a fordulat elég új még nekem is.
- Ha a futásról van szó, te is jó vagy, tekintve, hogy a te példádat követtem, mikor hazamentem. Arról nem is beszélve, hogy Petivel voltál végig. Ha jól emlékszem készültek érdekes képek egy bizonyos buliról.
- Az egy teljesen más szituáció volt! – fortyant fel egy kissé Bekka is, én pedig nevetve leintettem őket. Mind a négyen rámnéztek.
- Na látjátok, ezért szeretlek benneteket annyira! Ezt sem én alakítom, ti magatok kreáljátok ezt a veszekedést is, és én imádom, hogy külön életre keltek minden alkalommal. Valójában Léni és Mike az esetek nyolcvan százalékában nem azt csinálják, amit szeretném – néma csend következett.
- Ha a mi szülinapunk alkalmából vagyunk itt – szólalt fel végül Mike, és megengedett magának egy futó mosolyt is. – Akkor miért nem beszélünk kellemesebb témákról?
- Például?
- Nos, azt mondod, hogy nem te irányítod a tetteinket, hanem mi magunk? - kérdőn nézett rám, és ahogy végignéztem rajtuk, láttam, hogy ez a téma mindegyikőjüket érdekli.
- Adtam nektek személyiséget, ez igaz, de ti cselekedtek. Tudtam mindig is, hogy Bekka egy kedves, megértő lány lesz, ahogyan Kenji is hasonlóan magával ragadó személyiség. Léni sokkal inkább tűzről pattant, előbb cselekszik, mint ahogy végiggondolná a dolgokat, ahogyan Mike is illik hozzá, hiszen még pörgősebb, mint idősebb önmaga, és több hibát is halmoz.
- Miféle hibákról beszélsz? – kérdezte az említett.
- Egyelőre nem mondhatom meg, de te is rá fogsz idővel jönni, mikor szúrod el nagyon.
- Úgy érted ennél is jobban? – szúrta közbe Léni, mire Mike dühösen szusszantott egyet.
- Tudnunk kell megbocsátani, de tudnunk is kell felismerni, ha hibáztunk – Kenji szavai most kifejezetten Mike-hoz szóltak. Furcsa volt látni, hogyan próbálja befolyásolni önmagát, aki egy rész abból a lélekből, ami teljessé teszi a valódi Mike Shinodát.
- Az, hogy összejöttem Fannival, nem hiba volt. Csak Léninek tudnia kellene elfogadni! – ezzel felállt, puszit nyomott az arcomra, és kisétált a vendéglőből. Bekka sajnálkozva nézett a mellettem lehorgasztott fejjel ücsörgő Lénire. Nos, én is sajnáltam kissé, de sejtettem, hogy Mike nem fogja bírni ezt a beszélgetést. Kihívtam a pincért, és rendeltünk ebédet. Annak ellenére, hogy ez egy különleges nap volt, mind a négyen egyszerű hamburgert rendeltünk.
- Tudsz valamit mondani, mi lesz velünk még? – kérdezte végül Bekka, megtörve a csendet. Erre már Kenji is felkapta a fejét, ahogyan Hel is.
- Tudnék, természetesen. Előre látom az egész történetet, mindkettőt. De még okozhattok meglepetést. És fogtok is, ebben nem kételkedem. De nem árulhatok el sok mindent, azzal elrontanám a dolgok alakulását.
- Mit fog szólni hozzá? – kérdezte félve Léni.
- Mihez? – Bekka ugyan nem tudta, de én igen. Tudtam, mire gondolt.
- Ahhoz, hogy Chez és én… szóval izé…
- Ó, komolyan? – Kenji szeme felcsillant. – Nincs neki családja?
- Nincs. Még. Hogy mit fog hozzá szólni Mike? Mit szeretnél jobban, ha kiabálna, ezzel bebizonyítva, hogy féltékeny, de megromlana a kapcsolatotok, vagy ha elfogadná és örülne?
- Nem is tudom… Szentül hiszi, vagyis úgy érzi, hogy Fanni a nagy ő… - aranyosan fintorgott, de azért sajnáltam őt. Ha valaki, hát én tudtam, mit érez.
- Mike elég kiismerhetetlen, de nem fogsz csalódni. Ami titeket illet… - pillantottam Bekkára és Kenjire. – Nem mondom, lesznek még érdekes dolgok az életetekben! – mindketten elmosolyodtak, ahogyan én is. – Persze ez nem jelenti azt, hogy ne okoznátok még ti is nekem egy kis meglepetést…
- Hát akkor… igyunk Mikera! Mindkettőre – emelte a poharát Léni, és Kenjire nézett. – Köszönjük, hogy létezel, és ezzel megszépíted a mi napjainkat, még ha csak távolról is! Nagyon boldog harmincötödik születésnapot!
- Boldog születésnapot! – harsogtuk Bekkával Léni után, és koccintottunk a világ legtehetségesebb zenészének az egészségére.

12 megjegyzés:

  1. Óóóó! Aztamindenit!
    Egy pszichomókus most egyenként tépné ki a hajszálait!...és még mindíg nem értené, hogy most mi a fenén szórakozunk mi ilyen jól! Arthur C. Clarke és Szepes Mária üdvözletét küldi!
    Neked valóban ezzel kéne foglalkozni!

    pár banális kérdésem van:
    Kedves Mike! Miért vonyítozol, ahelyett, hogy rábíznád magad a szerveződre, Lénire.
    A második kérdésem is Mike-hoz szól. Ha annyira tetszett-tetszik Léni, ott egy délmagyarországi falucskában, egy csókcsata után miért nem léptél a tettek mezejére?
    Kedves Kenji! Milyen látni a fiatalabb, forróbfejű önmagadat, mit gondolsz róla?
    A legszebb férfikorban vagy, de Bekka a maga csitrikorával kicsit-nagyon felkavarta az életedet. Mit gondolsz ez a javadra válik? persze csak költői kérdés volt, hisz minden férfi fiatal(abb) barátnőről álmodozik.
    Most így hirtelen ennyi...
    Ja... igen! Bekka,Léni!!! Óvatosan a sok fagyival, gyorskajával- Gyömbér üzeni wegy kis sport nem árt :o)
    Gratulálok Amy, kibszott egy zseni vagy!
    Michael Kenji Shinoda, Isten éltessen erőben, egészségben!

    VálaszTörlés
  2. "Azért vonyítozok, ahogyan te mondod, mert nem fér bele a fejembe, hogy Léni miért olyan, amilyen. Úgy értem, végre találtam magamnak valakit, erre ő láthatóan felfortyan és elmegy. Na most kérdem én: normálisak a nők? Ami meg a csókcsatás dolgot illeti, nem tudom, te hogyan jöttél össze a pároddal, de nálam vagyis nálunk ez nem ilyen egyszerű. Léni a legjobb barátom, azt hiszem ez az elejétől fogva látszik. Ezt pedig minek rontsam el azzal, hogy lesmárolom, esetleg ágyba cipelem? Nem merek kockáztatni. Túl fontos... túl fontos..."
    (Mike)

    "Hát őszintén megmondom neked, rémesen furcsa, hogy ilyen is tudok lenni. Felfogni is kicsit nehéz, hogy ez történt, hogy ott ültünk öten. Mike egy olyan fiatal férfi, aki én is voltam valamikor, csak sokkal fiatalabb koromban. Én találkoztam Annával, még az özönvíz előtt, és nekem egyértelmű volt, hogy szerelmi kapcsolatban leszünk. Hogy ezt akarom. Mike ezzel szemben teljesen más. Én úgy látom, mivel ő Lénit tényleg csak mint egy rajongóját akarta megismerni, nem tud tovább lépni. Nem arról van szó, hogy ne akarna, legalábbis én így gondolom, hanem egyszerűen képtelen rá. Fizikailag és érzelmileg is. Voltál már úgy, hogy a szíved azt súgta 'tedd meg!' de az agyad leállított a mozdulat közben, hogy 'na ne nevettess!'?? Én sokszor. Főként Bekkával kapcsolatban. És itt így válaszolok is a másik kérdésedre: imádom, hogy a fiatal csitriségével velem van! Igen, valóban felfordult az életem. Sokszor voltam úgy, hogy most szerelmet vallok, és soha többé nem eresztem. De akkoriban még én sem voltam erre képes. Én is féltem, bár nem lett volna okom. Mindenesetre az, hogy ő a párom a világ egyik legjobb dolga. Nekem fontos, hogy a többiek is a bandából, és a barátaim, meg Otis elfogadták őt. Szeretem, hogy reggel ott van mellettem, hogy Petivel bármikor képes nevetni (ez néha az agyamra is megy, de azért mégis igyekszem felnőtt, most már 35 éves fejjel gondolkodni), hogy Lexivel órák hosszat képesek a mi koncertfelvételeinket nézni... hogy megért. Olyan, mint a másik felem. A jobbik felem!
    (Kenji)

    "Nem gondolom, hogy baj lenne a kajával, elég sokat izgek-mozgok az egyetemen. Ami a sportot illeti, nem szeretem. De még ha akarnék is valamit tenni, nem tudnék, sajnos a balesetem még erre is kihatással van, ennyi idő után. De a fagyiról nem mondok le! soha,soha,soha... Az örök, ahogyan Mike is!"
    (Bekka)

    "Én és a sport? NA jó, ez viccnek is rossz. Az egyetlen dolog, amit szívesen csinálok, az a biciklizés. De hát Mike mellett kevés szabad időm van. Egyengetni a MSR-et full-tima job. Amúgy meg, minek nekem vigyázni az alakomra? Mike Fannit választotta... Hogy szakadna rá az ég! Mármint nem kettejükre, csak Fannira... *gondolkozik* Vagy tudod mit? Mindkettejükre, igen..."
    (Léni)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Áhh...Amy! Már megint...hozzányúlsz vmihez és átjön, baromi jól :)
    Kérdezném Miketól, h mégis miért bámulta annyira az idősebb énje barátnőjét? Tényleg azt akarná, h Léni is olyan legyen, mint Bekka? És ugyan hasonló kérdése volt Házisárkánynak, de Mike, milyen látni az idősebb, kissé talán meggondoltabb énedet?


    Boldog szülinapot Mr. Shinoda :)

    VálaszTörlés
  4. "Miért néztem annyira? Olvasok róla már hónapok óta. Így találkozni vele hihetetlen volt. Gyönyörű, kedves, bájos... Ahogyan a történetben is. És igen, talán kicsit irigylem az idősebb énemet miatta."
    (Mike)

    "Az tény, hogy a fiatalabb Mike meggondolatlanabb, mint én vagyok. Furcsa ám, nagyon. Az, hogy ugyanúgy néz ki, mint én, első sokk volt, de végül is nem olyan nagy cucc. Az viszont, hogy látszólag szereti Lénit, mégis hibát hibára halmoz... Elképesztő. Én magam szerintem nem ezeket a dolgokat cselekedném, és ezt most őszintén mondom. Harcolnia kellene, és nem félnie. Nem megelégedni a második legjobb csajjal, hogy úgy mondjam. Bár most úgy hiszi, hogy jól döntött, és jól érzi magát Fannival. De remélem idővel rájön, hogy ez nem minden. Hogy a hátralévő életedet nem töltheted egy olyan valakivel, aki csak a második..."
    (Kenji)

    VálaszTörlés
  5. Kedves Mike! Szerinted most jobb, hogy a földbe döngölted Őt ezzel a Fanni dologgal? Ha annyira fontos, akkor miért nem lépsz? Hisz kell neked...férfi és nő között nem létezik barátság, olyan zseni vagy, és ezt nem tudod? Ti férfiak, rosszabbak vagytok, mint a gyerekek a homokozóba! Léni a sárga lapátod, csak ki kell mondani!
    Kenji, a kiegyensúlyozottságod tesz ilyen művésszé!
    Bekka! A fagyi és a sportingolás Kenjivel a legjobb párosítás!!!!
    Léni az ég nem szakad le! Annak a fiatal zseninek meg remélhetőleg megjön az esze előbb utóbb, Fanni pedig menjen a búsba, hogy képes volt ezt művelni Veled, egy áruló qva! Egyikőtökre sem szakad az az ég....inkább a egészségetek miatt aggódom!

    VálaszTörlés
  6. "Na hát kérem szépen, mondd már meg nekem miért döngöltem én bele a földbe? Hogy is volt ez pontosan? Elment három hétre vakációzni, ott hagyott engem fellépések közepette, mert éppen Nemzeti parkot volt kedve látogatni, Igen, érzem a törődést. És ott volt Fanni. Kedves, okos és gyönyörű. Beszélgettünk, elcsattant az első csók, és összejöttünk. Léni sosem volt rajta a radaron, ha érted. Az egy dolog, hogy az egyik legcsodálatosabb nő a világon. Az meg egy másik, hogy nem illünk össze. Nem és kész. Tudom. Ott van Fanni, aki csendes, halkszavú, nem olyan, mint Léni. És pont ezt szeretem benne..."
    (Mike)

    "Hát, öhm, köszönöm? Azt hiszem ezt illik mondani... *vigyorog*"
    (Kenji)

    "Na látod, az a fajta sport megvan!!!"
    (Bekka)

    "Hát pedig leszakadhatna. Nem tudom milyen alternatív univerzumba hozott minket Amy, hogy hallom és látom miket mond és tesz a két Mike és Bekka, de komolyan kijövök a béketűrésből!"
    (Léni)

    "Álmodunk. Végülis csak ott lehetünk együtt öten, nem? A fejünkben. És ebből ti nem fogtok emlékezni semmire. Mivel hogy más időben vagytok, más cselekmények között. Aha... Freud hozzám képest kispályás..."
    (Amy)

    VálaszTörlés
  7. Mike, ki is ordítozott, hisztizett vele, azután, hogy felszámolta az életét otthon, előtte úgy csókoltad meg, hogy pudinggá vált a térde, de te még csak tisztába sem tetted a dolgot-Te vagy a férfi Shinoda? Nem csoda, hogy elment Nemzeti Parkot nézegetni.Fanni, a sunyi kis lotyó meg kihasználta az alkalmat....Léni pedig a feje tetejéig beléd szeretett, sajnos ez annyira nyilvánvaló volt, hogy Rajtad kívül mindenki látta, remélem, hogy rendbe lehet ezt még tenni.
    Kenji, Bekka, jó sportingolást...de ha piciShinoda lesz belőle, kérlek Amy írd meeeeeeg!

    Léni, márpedig nem fog, ahogy olvasom Amy-t, lesz itt nemulass egy, egy zseni a csaj, kíválóan tud csűrni-csavarni!

    Amy imádom az álmaidat!

    VálaszTörlés
  8. "Mi van, mi van, mi van? Mikor csókoltam én meg? Lehet, hogy adtam a szájára egy puszit, de és? Fanni meg nem lotyó! Ezt jó lesz, ha mindenki felfogja! Ő boldoggá tesz. Jól vagyok. Olyan nagy kérés lett volna, hogy legyen egy barátnőm - Fanni, és egy legjobb barátom - Léni? Ez a kettő együtt miért nem megy? És mi az, hogy Léni belém szeretett? Mikor? Miért? Honnan tudod? És ne azt vedd alapul, hogy Amy (ezúttal kívánom, hogy álmodban kergessen a láncfűrészes gyilkos egy kicsit) leírta a gondolatait. Mert én Léni gondolatait NEM ismerem!"
    (Mike)

    "Milyen kedves! Na majd meglátjuk kit fog álmában kergetni és kicsoda! Amúgy meg, ha ismernél, tudnád, hogy Freddy Krueger az igazi rémálmom!"
    (Amy)

    "Jé, nekem is ő. Érdekes..."
    (Léni)

    "Nekem az, hogy Mike elhagy esetleg..."
    (Bekka)

    "Ó, fogd be, Reba!"
    (Léni és Mike)

    "Legalább valamiben egyetértenek."
    (Kenji)

    VálaszTörlés
  9. Hello!

    Még van időm éjfélig, szóval BOLDOG SZÜLINAPOT MIKE!
    Nem tudom eldönteni, hogy a fejezeted, vagy a hozzá kapcsolt komik, amik inkább jobb kedvre derítettek.
    Olyan szinten kimerítették az ötleteimet az előttem szólok, hogy nem is nagyon tudom, mit kérdezhetnék még... Úgy, hogy jönnek a random hülyeségeim. Bocsi, előre is... :$
    Kenji: Otisnak mennyire terveztétek meg a jövőjét Annával? Mármint rengetegszer lehet hallani, hogy a híres emberek egy "kijelölt" iskolába járatják a lurkókat, meg hasonlók...
    Mike: Hogyan fogadnád, ha Léni randizgatni kezdeni egy rokonoddal? Te hogyan viselkednél egy ilyen helyzetben?
    Bekka: Milyen barátnőt tudsz elképzelni Petinek? És mennyire szólnál bele, hogy kit választ?
    Léni: Ha újra kezdhetnéd Mike-kal, mondjuk onnan, hogy először találkoztok, mennyit változtatnál a dolgokon?
    Amy: Szólj, ha pszichológiai segítségre van szükséged. Van egy-két ismerősöm... ;)

    Még egyszer Boldog szülinapot az ünnepeltnek és még legalább 3x ennyit... :D

    Pusz: Breeco

    VálaszTörlés
  10. Szia
    Nekem nagyon tetszett:) amit kérdezni szerettem volna a csajok megkérdezték szóval nem untatlak vele még egyszer:)

    VálaszTörlés
  11. "Mi nem igazán tervezzük meg Otis jövőjét. Teljesen átlagos suliba fog járni, mint én, vagy Anna tettük. Persze az elképzelhető, hogy zenélni taníttatjuk, vagy valamilyen sportot. Ez majd még eldől, ha látjuk mihez lenne kedve. Még kicsi, az ovi is csak most jön majd neki. Azt hiszem ott majd kiderül. Nekem a lényeg, hogy boldog legyen, és édes mindegy lesz, hogy ezt hogyan éri el."
    (Kenji)

    "Mondjuk a tesómmal? Hát először azt hiszem szóhoz sem jutnék. Aztán lehet, hogy kicsit elbeszélgetnék velük. Hogy mégis honnan jött az ötlet vagy valami. Amúgy meg a családomban nincs olyan, aki Lénihez illene. Az öcsém sem. Teljesen más világ a kettő. Szerintem az a fontos, hogy olyan valaki legyen a párja, aki megérti és felveszi vele a ritmust. Mert Léninek van egyfajta saját kis világa, amin belül mozog. Szerinte az a különleges, amit én csinálok. Szerintem meg az, hogy ő mennyire beleillik az én világomba, s emellett mégis önmaga maradt. Szóval akárkivel is kezdene randizgatni, nem hinném, hogy sokáig tartana. Nem tudom miért, de így érzem."
    (Mike)

    "Mindenképpen olyan lány kell mellé, aki kibírja, hogy néha kicsit nagyképű és átlépi a józan ész határait. Jelenleg nem tudom elhinni, hogy van valahol egy olyan lány, aki mellett nem szedne fel másokat, ez pedig azt jelenti, hogy így nem is lenne igazi az a kapcsolat. Mellettem sem tudta megállni, pedig köztünk határozottan volt valami. Javarészt szex, de most, hogy újra velünk van, rájöttem, hogy ő valójában jobban ragaszkodott hozzám, mint én hozzá. De nem szólnék bele, ha találna végre valakit. Sőt, örülnék neki. Csak elvárnám, hogy ugyanúgy a legjobb barátom maradjon, mint most."
    (Bekka)

    "Semmin sem változtatnék, mert akkor már nem lennénk önmagunk. És ezt most komolyan mondom. Minden ugyanígy menne, még ha ez ahhoz is vezet, hogy összejön Fannival. Amit amúgy én igyekszem elfogadni, mert nekem Mike a fontos. A legfontosabb. És ha neki ez kell... *sóhajt*"
    (Léni)

    "Köszönöm szépen, lehet, hogy szükségem lesz lassan segítségre!!!" :D
    (Amy)

    VálaszTörlés
  12. Szia!

    Nos, ismét belekezdek, hiszen mint azt írtam, a múltkori kommentet nem küldte el...
    Szóval! A fejezet nagyon szép lett, jó lett, ötletes volt, szerintem mindenki meg volt elégedve veled, és a hatalmas kreativitásoddal is. :) Bár lenyűgöző volt a történet, mégsem ez fogott meg benne igazán. Az érzések fogtak meg, pontosabban a te érzéseid. Azt hiszem ez volt az a fejezet, amiben leginkább megmutatkozott, hogyan írsz meg egy történetet, hogyan alakul ki benned a cselekmény, hogyan állsz hozzá, s legfőképpen az érzéseid a karakterek iránt, Mike iránt. Őt azért emeltem ki most külön, mert amit most írok, az leginkább rólad és róla fog szólni. Tudod lenyűgöző az ahogy érzel, az ahogyan rajongsz érte, hogy ha tehetnéd a világ bármely pontjára követnéd őt, s bár itt a karaktereidről volt szó, mégis magadról írtál, arra az időre betekintést nyerhettünk a gondolataid, az érzéseid közé, s éppen ezért olvastam volna még órákig. Gyönyörű volt. Egyszer le kellene fordítani angolra az egészet, minden történeted, és Mikenak el kellene küldeni. Ezt látnia kellene neki is. Szerintem nagyon meglepődne, és fel is keresne. Az ami mindent tudsz róluk, a gondolataid, mind arról árulkodnak, hogy igazán szereted őt. Szereted, mint embert, akinek a személyisége teljesen magával ragadott, akiről soha egy rossz szót nem tudnál mondani, aki lenyűgöz téged egy mosolyával is, a tetteiről pedig már ne is beszéljünk. A zenéi pedig a mennyországot jelenti, a megnyugvást, a biztonságot számodra. És szerelmes vagy, mint férfiba, aki totálisan levesz a lábadról, és ehhez elég annyi, hogy meglátod a pillantását. Szívritmuszavart kapsz, mert meglátod a színpadon a mozdulatait. Elég egyetlen egy mosoly, és neked véged. De ami legszebb az egészben, hogy te nem csak a külsőjéért szereted. Nem. Te az egész lényét szereted. Lehet, hogy ott van Anna, a barátai, az LP-sek, de szentül meg vagyok győződve róla, hogy nincs még egy ember, aki úgy szeretné őt, mint ahogyan te. Remélem, hogy minél többen olvasták el, és minél többen rájöttek arra, hogy lehet, hogy ott van Anna, de a te társad (talán egy másik világban) Mike Shinoda.

    u.i: Nagyon jó fejezet volt, köszönöm, hogy megosztottad velünk, hogy választ kaphattunk néhány kérdésünkre. - Luv ya baby <3

    VálaszTörlés