2011. október 16.

Novellák

Sziasztok!

Remélem emlékeztek még, hogy nem is olyan régen feldobtam az ötletet, hogy írnék novellát a Ti igényeitek alapján. Nagyon jó ötleteket olvastam, és mivel én magam nem tudtam volna választani közülük, így a szerencsére bíztam a dolgot. Ma délután felírtam őket cetlikre, beledobtam a kalapomba őket, majd húztam.

Ami egy kis engedmény számotokra, hogy mivel ilyen remek ötletekkel álltatok elő, így nem egyet, hanem hármat húztam! :)

Az egyik Robos lett. Talán mert szinte ez szerepelt a legtöbbször, mivel többen is kértétek? Hát, összejött! :) Remélem örültök neki! A másik az lett, hogyan mondja el Anna Mikenak, hogy terhes, hogyan töltötték a kilenc hónapot. A harmadik pedig "A fiúk beszabadulnak az egyetemre" ötlet lett.

Pontosan nem tudom, hogy melyik novella mit fog tartalmazni. A Robos nem lesz feltétlenül romantikus, hanem inkább más irányba terelem. Hát ugye az Anna-Mike párosítás az egyértelmű. :) Az egyetemes pedig kissé vicces és talán romantikus is lesz, de majd meglátjátok. Erre már vannak ötleteim.

Hogy ezeket mikor tudom megírni, azt sajnos nem tudnám megmondani. Ugye ott van nekem az egyetem, és ez most nagyon kemény. De komolyan... Három vizsgaidőszak nincs ilyen kemény és stresszes, mint ez a harmadik félévem. És hát ugye írom folyamatosan eközben a Szerelem a színpadont és az A Thousand Suns-ot is, valamint ott van az In the beginning, amit szintén írok, mikor időm engedi. És hát ott van a Two Minutes To Midnight folytatása is, ami szintén készül már.
Nem panaszkodni szeretnék ezzel, csak elmondani, hogy nem felejtem el én ám ezeket a dolgokat, csak kezd túlnőni rajtam ez a sok minden, én meg próbálom tartani a lépést.

Mindenesetre nagyon szépen köszönöm, hogy partnerek voltatok velem ebben a kis játékban!

És, persze egy kis LP, hogy ne maradjon ez a bejegyzés sem a kedvenceim nélkül:



Na hát én ilyenkor szerettem bele a zenéjükbe és Mikeba! Hát most mondjátok, hogy nem egy vagány, jóképű, szeretni való pasi... :)

Puszi!

5 megjegyzés:

  1. Köszönjük szépen, Kedves!
    Pont kérdezni is szerettem volna, hogy hogy áll az egyetem, mert a barátaimat már maga alá gyűrte a ZH-szörny, meg a beadandók, gyakorlatok...
    Egyébként sokszor a 3. félév a legdurvább!
    A Robosat nagyon várom, mert kíváncsi vagyok Te hogy látod a kedvencemet, a beszabadulós dolog meg olyan Amy-s lesz akkor sírás lesz-a röhögéstől.
    Azt tudtad, hogy Chaz is bejárt egyetemre Sean Dowdell-hez ( Club Tatoo társtulaja) , volt mikor rendesen a teszteket is megírta, senki észre sem vette, hogy nem oda tartozik-állítólag egész jó eredménnyel-nem semmi a csóka, azt már tudjuk :o) (nem tudom mit hallgatott Sean )
    Minden esetre jó munkát kedvenc Boszorkányom! Aki ilyen tehetséges, arra megéri várni!!!

    VálaszTörlés
  2. Szia
    Mivel te egy tehetséges boszi vagy:) ahogy Házisárkány is írtam minden simán fog menni hidd el:)
    Nagyon várom a novellákat nem is tudom melyiket jobban de az biztos hogy mindegyik klassz lesz hiszen te írod őket:)
    Puszi...

    VálaszTörlés
  3. Ne hajtsd túl magad baby, csak annyit csinálj meg, amennyit elbírsz, nem szeretném hogy lerobbanj itt nekem! Minden esetre én melletted állok tökéletesen.-Luv ya. <3 ezenkívül az LP-s részhez annyit, hogy emlékszem úgy fogalmaztál, amikor Mike-ba beleszerettél, hogy mikor megláttad első gondolatod: Ki ez az állat?! o.O :D:P

    VálaszTörlés
  4. Igen May!!! :D Pontosan ezt gondoltam! Ki ez az állat?! - és vigyorogtam, mint a tejbetök! Szerelem volt első látásra. :)

    VálaszTörlés