2011. augusztus 3.

Linkin Park - Papercut - Madrid (2010)

Sziasztok!

Tegnap ígértem, hogy hozok zenét, és betartom az ígéretem!
A legkedvencebb kedvencem (LP esetén jogosak az ilyen ragozási formák) a Hybrid Theoryról a Papercut. Szerintem a legjobb azon az albumon, persze azért az In The End vagy a Points Of Authority sem marad el sokkal mögötte. De most mégis ezt hoztam.



Mint már kifejtettem, nagyon szeretem ezt a madridi koncertet. Szerintem irtó jóra sikerült, és tök boldog vagyok, hogy nekem megvan, és akármikor elővehetem és meghallgathatom, megnézhetem.
A dal szövege is mindenképpen érdekes, és fülbe mászó, az előadásmód itt is kivételesen jó. Azt, hogy Mike milyen jól néz ki, már leírtam jó sokszor, ennek a koncertnek a kapcsán is. Nem tudok vele betelni! Kockás ing, bőrkabát, napszemcsi, kesztyű... Legjobb!

"I know I've got a face in me points out all my mistakes to me you've got a face on the inside too and your paranoia's probably worse..."



Ez a kép mindent elárul... :)
Köszönöm, Amy

2 megjegyzés:

  1. Áh basszus. :) Ez annyira Mike *.*
    kockás ing, napszemüveg, borosta, mosoly : DDD Basszus :)
    Olyan cuki, mikor suttog a mikrofonban :D Meg mikor 2:50 körül hátrafordul, és vigyorog amikor visszafordul :D basszuuus. igazából nincs olyan rész, amit nem emelnék ki. minden annyira jó. egyetlen számról is regényt lehetne írni. a mutogatás, és amikor énekel Chezzel *.* csak sóhajtozni tudok :D

    VálaszTörlés
  2. Jóféle kis koncert lehetett:D Mike-nak jól áll ez a stílus..Viszont Chazy-baby,mi ez rajtad?Koncert után csak nem bankot akarsz rabolni?Mert akkor át se kéne öltöznöd..De azért még ebben is írtó szexi vagy:$♥
    0:44-0:48 között meg olyan Eminemes:D Mármint tisztára,mintha őt látnám:D Meg a hangja is :D Ezen meglepődtem.Meg a fültágítója is..hogy én mennyire utálom a fültágeszeket!Főleg,ha nagyok!Deh Chazy Chaz az egyetlen kivétel:D Neki valahogy ez is jól tud állni::$Sőt,neki még ízléses is,mert nem olyan hatalmas.Meg ez már hozzá tartozik,enélkül el se tudnám képzelni:D ez olyan,mint Mike farzsebében az a kendő.de (most hogy így megnézem,nincs is olyan rossz "farzsebe":$)vagy mint Brad fejhallgatója.Elengedhetetlen.
    Amúgy eddig is tudtam,hogy Mike,és Chaster hangja milyen jól kiegészítik egymást,ez itt sem volt másképp:D
    összegzésben jó kis live lehetett,de nekem azért mégis az
    In the end live in Sonisphere 2009 a kedvencem:D Megunhatatlan:DA tömeg valami fantasztikus.
    (u.i.:asszem beleszerettem Mike mosolyába*.* arról a gyerekről nem lehet sose lekaparni azt a vigyort?!:D )

    VálaszTörlés