2012. január 12.

Mikor?

Sziasztok!

Most sem fejezettel jövök, csak lányos zavaromban így vizsga előtt 12 órával még nem tudok aludni, és hoztam egy pici hírt. Phoenix tartott ma LPU chatet, amiről a MSC készített egy összefoglalót. Abban olvastam az új albumról.
Szerintem rajtam kívül van még pár ember, aki várja már (persze senki sem lehet olyan izgatott mint én, lassan a falat kaparom :) ), hogy kijöjjön az új album. Phoenix azt mondta, hogy olyan 40-50 dalon dolgoztak, de egyik sincs kész. Ez nem meglepő, mármint a nagy számra gondolok, tudjuk, hogy sok közül szoktak kiválasztani párat, amit végül tökélyre fejlesztenek. Most azt mondta, hogy 15-20 darabra koncentrálnak ebből. Biztos időpontot nem mondott, szerintem tényleg halvány gőze sincs róla, hogy mikorra lesznek kész, bár azért van egy sanda gyanúm, hogy van egy 'deadline', ahogy általában mindig. Mindenesetre mi nagyon várjuk, igaz? :)
A fejezetről annyit, hogy dolgozom rajta, de jelenleg ezer felé jár az agyam, nem tudok egy felé koncentrálni. Az ATS frisseket is annak köszönhetitek, hogy készen voltak már nagyjából a fejezetek. 24-én is van még vizsgám, szóval tényleg sajnálom. Nem tudok mást tanácsolni, olvassátok az elejéről addig, vagy nem tudom. :)
Puszi!

1 megjegyzés: