2011. december 27.

Év vége van

Sziasztok!

Azt hiszem eljött az ideje annak, hogy ne fejezetet írjak nektek, hanem egy levelet, amiben elmesélek egyet s mást. Persze mielőtt belevágnék, nem húzom az időt: a friss nem jön még!
Mint azt azért páran tudjátok én egyetemre járok. De hát lassan nem csak bejárni kéne, hanem így vizsgaidőszak közepe felé tanulni is. Szóval, hogy a következő fejezet mikor jön, nem tudom megmondani. Sajnálom, én is emberből vagyok, se nem vagyok jós, se nem vagyok Jedi Lovag, hogy lássam, mikor hozom… (Remélem látjátok a kis utalást a történetre) :)
Amit mindenképpen szeretnék megköszönni az a 39 regisztrált rendszeres olvasó! Nagyon jól esik nekem, hogy elég jónak találtátok arra a történetet, hogy kövessétek. Köszönöm!
Mivel ez az első évünk így együtt, azt hiszem számba vehetnénk, hogy mi is volt itt.

Hát volt 442 komment. Hűha! Ebben persze benne vannak az én válaszaim is, de azért szép szám.
Ez a mennyiség eloszlott (eddig) 38 Szerelem a színpadon részre, sok zenei véleményre, hírekre, képekre, és 16 novellára: Karácsony, Miért csak az álmaimban?, ITB, Réges- régen, May ajándék novellája, Revenge, Two Minutes To Midnight, Linkin Park cikk, In The End. És ha már Mike összegzés terén tartunk, akkor ott van az ATS és az ott fellelhető A Hetedik.
Én ezeknek mind nagyon örülök, mert hát na. Ki ne örülne? Mármint, hogy pipáltok és komiztok.

Azt én sokszor elmondtam, hogy ez a blog, ez a történet nem azért jött létre, hogy kommenteket kapjak. Nekem ez a mindenem. Mike a mindenem, de azt hiszem ez lejött már nektek is. Szóval a saját szórakoztatásomra írom ezt, és hát jó, hogy fent van blogon. Örülök, hogy megoszthatom veletek, és örülök, hogy tetszik. De azért néha rosszul esik, hogy ennyire nem írtok nekem. De hát ez van, ezt kell szeretni.

Szóval a lényeg, hogy most nem lesz friss, nekem január 24-ig vannak vizsgáim, és nem tudom hogyan lesz időm írni most. ATS most jobban áll, mint a Szerelem a színpadon, de attól még lehet, hogy előbb jön Mike és Bekka, mint Mike és Léni. Természetesen nem azt mondom, hogy akkor most 24-ig néma csend és hullaszag! Ki se bírnám! Csak egy kis türelmet kérek!

Nem is tudom, mit kéne még írnom így év vége előtt három-négy nappal. Kívánok persze mindenkinek nagyon jó szilvesztert, és kellemes új évet is! De addig még úgyis találkozunk, mert a chaten bármikor írhattok, vagy komiban is, én válaszolok.

Arra gondoltam, hogy ha már így összegeztem, hogy mi volt itt, akkor esetleg nektek is lenne-e kedvetek hozzá? Mi volt a kedvenc? Gondolok itt a történetre, és a novellákra egyaránt? Volt-e, ami kifejezetten tetszett, vagy ami esetleg nem? Mit gondoltok a szereplőkről, mit saccoltok, mi lehet még? Ha kérdésetek van és nem nagy kulisszatitok, akkor azt is írjátok meg bátran! Tényleg szívesen venném, ha most beszélgetnénk, és nem csak én beszélnék! :)

Puszi, Amy

23 megjegyzés:

  1. Kedves Amy!!!
    Örülök, hogy megírtad ezt a levelet, ideje volt már :o).
    A vizsgáidhoz a Népi Kína egynapi termelését kívánom, remélem, elég lesz, hogy ne csak görbüljön, gondolom nem az a cél, hogy csak átslisszolj a vizsgákon.

    Az aktuális favoritom Tőled a Karácsony, bár minden alternatív univerzumodat szeretem, a Two Minutes to Midnight a személyes kedvencem, azóta nem tudok elmenni egy Kia Picanto mellet, hogy röhögjek fel!

    Az évet én is összegzem, általad: szeretem a keddeket,és a hét utolsó napjait, mert mindíg meglepsz minket valamivel.

    Általad-és May által- kezdtem újra firkálni-hogy írni, barokkos túlzás lenne.

    Rátaláltam pár olyan LP felvételre, amelyek a "Powersong" listámat gazdagítják az edzéseimen.

    Felfedeztem, hogy a net nem csak arra való, hogy guglizzunk, és játszunk, bizony rengeteg olvasnivaló is van rajta.

    Tehát nem csak Te kaptál "néhány" olvasót, személy szerint 2011-ben gazdagodtam egy fic-író fiatal hölgy írásaival.
    Minden jót Neked!

    u.i.: szerény véleményem az, hogy inkább koncentrálj, a vizsgákat öntözd meg egy kis alkohollal, aztán rukkolj nekünk elő valamivel!

    VálaszTörlés
  2. Szia
    Én nem tudnék dönteni a novellák és a történetek között mindegyiket igazán imádom és szeretem őket szóval nem tudok dönteni nézd el nekem:)
    Hogy mi lesz azt nem tudnám meg mondai egyik történeteddel kapcsolatban mert olyan kis kiszámíthatatlan vagy de ez így van jól ettől nem unalmas az amit csinálsz:) Én nem szeretem mikor a szereplők szenvednek mert én is szenvedek velük és jó párszor volt már hogy meg is könnyeztem a dolgokat de ez van hiszen az élet se egy habos torta nem úgy van mindig minden ahogy akarjuk:) Azt tudni kell hogy nem vagyok LP rajongó de a te történeteid által úgy érzem hogy ismerem őket:)
    Ha nem túl nagy kulissza titok ugye boldog vége lesz? vagy legalábbis nem lesz olyan nagyon szomorú??
    Mind Bekka és Mike és Léni és Mike történetének vége??
    Azt gondolom hogy Léniéknél nem fog minden olyan simám menni ha már csak prológusra gondolok:)
    na eszembe jutott vmi amit nagyon szeretek még pedig az mikor Mike kicsit szemtelen gondolok itt az ITB-re az nagyon csúcs:)
    Tudom milyen az mikor tanulni kellene de vhogy nem megy én két éve végeztem és sokszor voltam így hogy tanulni szerettem volna de vhogy soha nem jött össze:)
    Ki tartás mi itt leszünk és megvárunk mert jó az amit csinálsz és szeretjük ahogy csinálod lehet már sokszor mondtam/mondtuk és már kicsit elcsépelt de így van:)
    Azért remélem érthető volt amit itt itt összehordtam:)
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Kedves Házisárkány!

    Hát igazán örülök, hogy említetted a Two Minutes To Modnightot, nekem az nagyon a szívemhez nőtt, igazán szeretem. Van benne lehetőség még, ki is fogom használni, amint lesz időm!

    Tényleg nagyon jól esik, hogy te ilyen lelkes olvasóm vagy! :)
    Örülök, hogy te is írsz már, de hát Rob nem kicsit ösztönző személyiség, ugye? :)

    Azt hiszem az ő zenéjük mindenkit ösztönöz, és örülök, te is ennyire szereted! :)

    Köszönöm a jókívánságokat, igyekszem majd! :)

    Puszi!

    VálaszTörlés
  4. Kedves Kolett!

    Örülök, hogy neked is tetszik ez az egész, tényleg nagyon hálás vagyok, te szinte mindig írsz nekem, és ez jól esik! :)
    Értettem mindent, amit mondtál, nem volt ez olyan vészes! :D
    Az ITB... Igen, Mike ott más, lényegesen más, de én is imádom.
    Hogy happy end lesz-e? Nos, természetesen nem lesz annyira rossz! Azt persze te is észrevetted, hogy az ATS másabb, Maynek azt szoktam mondani, hogy életszagúbb. Ott Léni nem olyan mint Bekka, ez majd ki is ütközik jobban is. Nem tökéletesek, nem egy egészek ketten, és mégis. Ott sokkal bonyolultabbak a dolgok, mint itt. De majd meglátjátok! :)
    A tanulás az pont úgy van, ahogy mondtad, kéne de hát... :)
    Köszönöm mégegyszer!
    Puszi!

    VálaszTörlés
  5. szia! teljes mértékben megértelek és azt hiszem mindenki más is. a vizsgaidőszak biztos nagyon húzós lehet. a részemről én türelemmel fogok várni. de nagyon várni fogom. én például ha ide nem is nagyon írok kommentet csak az ATS-hez ettől függetlenül mindennap többször is meglátogatom a blogodat és némeik fejezetet ujra elolvasom. :D nagyon jól irsz és szerintem nem csak én gondolom igy.
    sok sikert a vizsgáidhoz!!!!
    nekem a kedvencem akármilyen furcsa is de az In The Beginning. gőzöm sencs mért de nekem ez tetszik a legjobban.
    A szerelem a szinpadonba pedig egyértelműen az utolsó fejezet amit feltöltöttél. azthiszem talán azért mert tudom hogy a dolgok többé kevésbé de jóra fordultak és szeretik egymást. na nem mintha eddig nem szerették volna de akkor is.
    de az egész nagyon jó. szerintem könyvként is megálná a helyét :D
    mégegyszer sok szerencsét és Bodog Új Évet!!!!!!!
    puszi:bee

    VálaszTörlés
  6. Szia Amy!

    Sok sikert a vizsgákhoz, és kitartást a tanuláshoz!

    Ami a történeteket illeti, nekem a Karácsony, az ITB és ugyebár a Szerelem a színpadon tetszett a legjobban.

    Én is azt gondolom, hogy a Szerelem a színpadonnak nemsoká vége. Legalábbis most minden szép és jó, újra összejöttek, hacsak... Te nem találsz ki valamit, ami ismét megkeveri a szálakat.

    Az ITB-ben egy teljesen más Mike-ot ismerhettünk meg, de nem bánom, hiszen az is épp olyan nagyszerű történet, mint bármelyik másik, amihez közöd van.

    Sikerekben (és persze ihletben) gazdag, boldog új évet kívánok Neked!

    Puszi
    Dinah

    VálaszTörlés
  7. Hali,

    Firstly, neked is nagyon boldog újévet és szerencsés vizsgaidőszakot kívánok!(én azon csodálkozok, hogy egyáltalán most van időd, türelmed, energiád írni :) Teljesen mértékben megértjük a késést, és persze a legjobb sorozatokban is van szünet, nem? :D )

    Eddig én soha nem olvastam blogokat, és igazából nem is emlékszem hogyan kerültem ide. De tényleg. Annyit tudok, hogy nyár eleje volt, és te már az xy. fejezetnél jártál, amibe beleolvastam...és utána már csak olvastam és olvastam... De hogy milyen úton-módon kattintottam erre a blogra, az mai napig is tisztázatlan számomra.(!pedig gondolkodtam rajta)

    És őszintén szólva, más oldalt nem is követek, ez az egyetlen. (És szerintem nem is fogok.) Eléggé elfoglalt vagyok én is LP-s tevékenységekkel, és igazán jó látni, hogy vannak itt Magyarországon ennyire elhivatott rajongók még az ATS megjelenése után is, hiszen ez a lemez nem kevés gyűlöletet szült Mo-n.

    A történetről nem tudok újat mondani, (awesome, great, amazing, beautiful..) hiszen már itt és Twitteren is rengetegszer megírtam (megírtuk). :)

    Hogy mi fog történni, azt nem tudom, de biztosan jó lesz, nincs kétség.

    Köszönjük szépen, hogy megosztod a világgal a tehetségedet!

    Üdv: Lilla

    VálaszTörlés
  8. Kedves Bee, én nagyon örülök ám, hogy az ATShez írsz. Azt valahogy nem keresik ennyien, pedig sokkal inkább én vagyok az a történet, mint ez! :) Örülök, hogy tetszenek a történetek, köszönöm, hogy ki is fejezed! :) Remélem ezek után sem okozok majd csalódást!
    Puszi!

    VálaszTörlés
  9. Dinah, drága pici Dinah... :D
    Vége? Közel sem, ne aggódj! Örülök, hogy tetszett a karácsonyi kis szösszenet. Nem akartam valami sablonos, hófödte, cukormázas cuccot hozni! :) Köszönöm, hogy itt vagy!
    Puszi!

    VálaszTörlés
  10. Drága Lilla!
    Nos igen, mi már Twitteren is elvagyunk, és ez tök jó! Örülök, hogy tetszik a történet, és azt is vicces olvasni, hogy fogalmad sincs, hogyan kerültél ide! :D Aranyos.
    Ami viszont megütött, az az, amit ugye az A Thousand Suns-ról írtál. Igen, nem is értem az egészet ám! Először igen, én is néztem, hogy "na ez valami kurvára más" Ha nem ismerem fel a számokban a srácok hangját, megnéztem volna megint, hogy jó előadót hallgatok-e. Viszont az ATS semmivel sem kevesebb, vagy több, mint a többi. Nyilván akkora port semmi sem tudna kavarni, mint anno a HT, aztán a Meteora. Bár a srácok rámcáfolhatnak jövőre, nem venném zokon. :D Én nagyon szeretem az ATS-t, elkezdem az elején, és nem tudom kikapcsolni közben. Teljes egész, fantasztikus. Egy művésznek szerintem fontos az, hogy ne csak egy valamiben legyen jó. Ne csak egy műfajban, ne tudják beskatulyázni. És a srácok megmutatták, hogy ez is ők. Hogy ehhez is értenek. Szóval imádom, főleg a Waiting for the end-et. Hát annál kevés jobb van. :) Talán a szövegek nem a régiek igazán, mások nagyon, ahogyan a zene is, de azt előbb elfogadtam. Kicsit nekem is hiányzik, hogy Mike a képünkbe vágja nagy mutogatva és ugrálva, hogy "Things aren't the way they were before you wouldn't even recognize me anymore" vagy hogy "when I pretend everything is what I want it to be I look exactly like what you had always wanted to see" és még idézhetnék...
    Mégis ott van hogy "God bless us everyone, will we burn inside the fires of a thousand suns?" Hát ez milyen nagy már??? :D :D Szóval a szertetem töretlen, nem hiszem, hogy tudnának olyat hozni, ami ne tetszene! Bár nagyon hiányzik nekem a Fort Minor is, de ne legyek telhetetlen, igaz? :)
    Köszönöm neked is! Boldog új évet!
    Puszi!

    VálaszTörlés
  11. A véleményem teljesen megegyezik a tiéddel, de ki kell hogy mondjam, nekem összességében jobban tetszik az ATS, mint akármelyik előző.
    Azokat is imádom persze..tényleg, de ott mindig volt egy-két szám, amit átugrottam, mert "most nincs kedvem hallgatni", de az ATS-nél ez soha nem történt meg.

    VálaszTörlés
  12. Szia!:)

    Szerintem is mindenki megérti, hogy kell a pihenés, így is elképesztő, hogy minden héten van új fejezet, vagy novella, bármelyik történetedhez. :)

    Imádom olvasni a történeteidet, imádom ahogy fogalmazol, mindent... az ATS-t én is jobban szeretem, az tényleg életszagúbb, és az ITB-t is rettenetesen imádom. Persze ez nem azt jelenti, hogy a többit nem, csak ezeket a legjobban. :D

    És köszönöm, hogy általad szerettem meg még jobban a Linkin Parkot, mint előtte.. ha nincsenek a történeteid, lehet hogy egy csomó zene ismeretlen maradt volna...:)

    Sok sikert a vizsgáidhoz, és sok ihletet a következő évre is!!:)

    Puszi

    VálaszTörlés
  13. Kedves Luci!
    Köszönöm szépen, hogy te is megérted a kényszerű "szünet" okát. Eskü nekem a legrosszabb ez! :(
    Az ATS, hát igen... Ha arra gondolok mindig elmosolyodok. Az olyan, hogy "Ó baszki, igen, én is így csinálnám" A szerelem a színpadon meg hogy "Bekka legyen tökéletes, szóval ezt így meg így kéne" :) Remélem érthető, és nem egy katyvasz :D
    Köszönöm, igyekszem a vizsgákkal! :)
    Puszi!

    VálaszTörlés
  14. Lilla, jaj tudom mire gondolsz. Erre céloztam én is, mikor mondtam hogy az ATS-t nem tudom félbeszakítani. :D A HT-nál van nekem az, hogy pl na most ne, ugorjunk. De mégis azon vannak a nagyon nagy kedvenceim: Papercut, Points of, In the end, with you... Bár a Meteora szövegei ütősebbek, hozzám közelebb állnak jóval. Mint a Hit te floor, Faint, Numb, de az összes azon az albumon! :D
    Elképesztőek, de tényleg. És legjobban azt imádom, mikor rábukkanok egy ilyen időszakból készült vidire. Nekem ők maguk is akkor tetszettek meg a legjobban. Imádom például a 2003-as LPTV-ket :D :D

    VálaszTörlés
  15. Hát igen, + Mike haja felejthetetlen :D

    VálaszTörlés
  16. Az összes haja! :D Nekem a kék az tetszett nagyon, kis vad volt. De a pirossal meg maga volt az ördög. Na az ott mindig nálam totál agyhalál és beindul a fantázia, és úristen! :D

    VálaszTörlés
  17. Hát, szia! :)
    Nem is tudom, hogy mivel kéne kezdenem, annyi mindent szeretnék mondani, még sem tudom szavakba önteni.
    Őszintén csodállak téged, amiért hétről hétre lenyűgözöl és ámulatba ejtesz minket mindennel, amibe csak bele kezdesz. Csodálatra méltó, hogy tanulás mellett ennyi mindent írsz.
    Te vagy az egyetlen, akinek többé-kevésbé (remélem inkább többé) rendszeres kommentelője vagyok, mert rajtad kívül nem igen szoktam.
    Őszintén szólva eleinte nem is mertem írni, ami tudom, tök hülyeség. Valahogy olyan közel állsz az olvasókhoz, és nem akartam az ostoba hozzászólásaimmal ide pofátlankodni. :)
    Voltak nehéz időszakaim, de általad, és a történeteid által legalább egy kis időre jól éreztem magam. Valahogy sikerült mindenről megfeledkeznem, ha olvashattam valamit a srácokról. Voltak napok, amikor nehezen keltem fel az ágyból, vagy vettem rá magam bármire is, de ha olvastalak, feldobódtam. Kutyasétáltatás közben folyton a folytatáson járt az eszem, hogy mit is fogsz kitalálni. És ezt annyira köszönöm neked! Sok mindent kaptam tőled... A frissítéseket pedig alig bírtam kivárni, rengetegszer felszoktam nézni hozzád, valahogy megnyugtat, ha itt vagyok. Láthatatlanul is, de itt. :)
    Nem igazán tudnám megmondani, hogy melyik a kedvencem, mert mind nagyon jó. De ha mégis választanom kellene, talán jobban szeretem az ATS-t, lehet azért, mert Bekka túl tökéletes. Vagy mert jobban bele tudom képzelni magam Helena bőrébe. Valami megfogott ebben a történetben. Talán a banda tagokból is többet mutatsz itt, úgy értem a személyiségükből. Az abszolút kedvencem, az ITB. Mike akkora nagy paraszt volt az elején, de ez benne a jó. Egyszerűen imádom, az egészet vigyorogva olvastam. Bár a Hetediket is meg kell említenem, mert a sztorija nagyon jó, és még jobb lesz. Rettentően kíváncsi vagyok, hogy melyiknek mi lesz a folytatása. Ha tehetném, egész nap téged olvasnálak! :)
    Azokat a bejegyzéseidet is imádom, amikor koncertfelvételt hozol, és kiemelsz belőle egy-egy mondatot, vagy elmondod, hogy mit mond Mike. Nem vagyok olyan rossz angolból, de hogy szinte semmit sem értek abból amit mondanak, az tuti. Erre még a süketségem is rá tesz egy lapáttal. xD
    De teljesen megértem, most a tanulásra kell koncentrálnod, amihez szeretnék nagyon sok sikert kívánni. Drukkolni fogok neked!!
    Nem tudom megmondani, hogy mikor kezdtem el Linkin Parkot hallgatni, eddig is szerettem őket, a Transformers 1. részénél mondjuk szabályszerűen énekeltem a moziban, amikor meghallottam a What I've done-t. Vagy a hatodikos osztálykirándulásomon pl. egész idő alatt a Crawlingot hallgattam. De az tuti biztos, hogy a történeteid miatt imádom most őket ennyire.
    Na, mindegy is, megint elszaladt velem a ló. Vigyázz, mert ha így folytatom az egész élettörténetemet elmesélem. xD
    Azt hiszem ideje befejeznem, így is hosszúra sikeredett. :D
    Köszönöm még egyszer, hogy ennyi szép pillanatot okoztál nekem, és remélem még jó sokáig fogsz is!!

    VálaszTörlés
  18. Hát szia Monya! :)
    Én nagyon örülök neki, hogy azon kevesek közé tartozom, akikhez kommentelsz! És egyáltalán nem "pofátlankodtál ide", ahogy mondtad. Szeretek az olvasóimmal beszélgetni, kicsit megismerni őket. A nehéz napok nekem is ismerősek, nekem is sokszor csak az segít, ha leülök ide a gép elé, és azt mondom "Na én vagyok Léni, hajrá" Vagy akár Bekka szemszöge, vagy bármelyik másik történetben. Örülök, ennyivel tudok segíteni! De komolyan, ezt nagyon jó tudni! :)
    Az, hogy jobban szereted az ATS-t érthető, mert értem, mit akarsz mondani azzal, hogy Bekka túl tökéletes. Pontosan ezt szeretném ábrázolni, hogy ő tényleg perfect... De Léni meg nem. Majd ütközik is ez a kettő nemsokára, meglátod! ;)
    ITB-t meg mindenki szereti, és ez is olyan jó! Gondoltam írok valami olyasmit, ahol Mike még kis szenya. Hát sikerült! :) A hetedik meg szintén a kis szívem csücske. :) Azt hiszem, amikor eszembe jutott éppen Mayjel dumáltunk telefonon, és mikor elmondtam neki visítoztunk egy sort. Ez valami tényleg új, úgy hiszem.
    A koncerteseket nem tudom megunni, valamelyiket már kívülről tudom. Tudom, hogy Mike mikor mit fog mondani, Chez hogyan fog énekelni és ugrálni, Brad mikor dülöngél össze-vissza egy szólóban... Imádom! :) ÉS nagyon jó, hogy ez neked is tetszik.
    A Transformers filmek közül nekem a mozis az egyedül most a harmadik volt (bár egyértelműen a 2. rész a kedvencem!) és mikor először megszólalt benne az Iridescent, akkor megkönnyeztem azt a pillanatot. :D Nem tehetek róla, ilyen vagyok.
    Örülök neki, hogy ilyen hosszú komit írtál, tök jó olvasni, még ha az egész életedet leírtad volna, akkor is! :)
    Köszönöm én is, hogy velem vagy!
    Puszi!

    VálaszTörlés
  19. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  20. Kedves Amy!
    Az jutott még eszembe, hogy mi a helyzett a "Réges rég..." című együtműködésetekkel.
    Nagyon tetszik, és igazán érdekel, hogy vajon hogy marad meg a barátság a két fiú és két lány között- gyakorlatilag cserélnek...
    Feltünt, hogy Amy ebben a novellában, az utolsó fejezetben gyógyszert szed(Chaz, és Mike mamája tudnak róla)... valószínű később kiderül a probléma, de a visszatekintő részben már gyereket vár, tehát átvészeli... lehet tudni mi a gond, vagy ez titok?

    VálaszTörlés
  21. Kedves Házisárkány!
    Hát készül, ott van Maynél, csak aranybogár majdnem eltörte a kezét nemrég, szóval most nehezen gépel. De természetesen írjuk, mi is nagyon imádjuk. Jól megfigyelted, hogy gyógyszert szed, majd kiderül, mire! :) Az pedig, hogy hogyan marad meg a barátság négyük között...? Hát igen, érdekes kérdés. Mi is annyit tudunk, amit ti. olvasható volt, hogy ugye én terhes leszek, de szent a béke. De ez még hosszú út addig, nem kis bökkenőkkel! ;)

    VálaszTörlés
  22. Szia!

    Őszintén bevallom, én Tőled "ismertem meg" a Linkin Parkot, mert ugyan tudtam hogy van egy ilyen zenekar, de hogy kik ők és mit is játszanak, azt már nem. Úgyhogy mikor belecsöppentem Bekka világába, még teljes homály volt. :D
    Azóta magamra szedtem némi infót a srácokról, sőt! szilveszterkor képes voltam felkelni hajnali 6-kor (vagyis az már elseje volt), mert akkor adtak az egyik csatornán egy LP koncertet. Na, gondoltam ezt most megnézem. :D És megérte.
    Nem állítom hogy szerelem volt első látásra, de ált. többször meg kell hallgatnom egy-egy új lemezt még a kedvenceimtől is, hogy igazán megszeressem.
    És nem vagyok semmi rossznak az elrontója, úgyhogy majd szakítok időt rájuk is.

    Egyébként - mint gondolhattad is - nem Mike és a többiek miatt kezdtem el olvasni a történetedet, hanem mert nagyon megfogott ahogy írsz. Felőlem Tóth Béla is lehetne a főszereplő, akkor is olvasnám. :D

    Sok sikert a vizsgáidhoz és BUÉK.

    Puszi. Porcica

    VálaszTörlés
  23. Kedves Porcica!
    Hát neked is köszönöm, hogy írtál! :) Örülök annak, hogy azt mondod, tetszik a zenéjük. Ez igazán jó dolog, megérdemlik, hogy minél többen megismerjék őket! :)
    Az pedig különösen jól esett, hogy azért olvasod, mert tetszik, amit és ahogyan írom! Nagyon hálás vagyok, hogy itt vagy! :)
    És hát a koncert... Megérte? Alap! :D Sosem adnak rossz koncertet, minél többet nézz meg, ha van időd és kedved! :)
    Puszi!

    VálaszTörlés