2011. november 3.

Linkin Park látogatása Ishinomaki-ban (STC and MFR)

Sziasztok!
Megint egy kis videóval jöttem. Még annak is ajánlom megnézni, aki egy kukkot sem ért angolul, mert elég, ha ezt csak úgy látjátok!
Én végigsírtam az egészet. (Na nem lepődtünk meg, mi?) Egyrészt azért, amiért maga a Linkin Park is odament és segített. Nagyon tragikus dolgok történtek Japánban a közelmúltban, és hát ők ugye ott segítenek, ahol tudnak. Másrészt mert olyan, de olyan aranyosan vigyorogtak a srácok meg minden... :)

8 megjegyzés:

  1. Ó, igen!!! Olyan kedvesek ezek a fiúk, és ahogy Mike minden osztályajtón beinteget és várja, hogy a gyerekek visszaintsenek. Nem csak összeszedik a pénzt és befizetik a számlára, hanem odamennek, és a jelenlétükkel is támogatják őket....

    A japán lélek is megér egy misét: mocorog a föld alattuk nap mint nap, elveszítették szinte mindenüket tízméteres vízoszlop vitt el embert , állatot, várost... az európai ember beleroppan, ők pedig folytatják az életüket, teszik a dolgukat.... jó kedéllyel, szorgalommal...ezt jó lenne megtanulni tőlük

    VálaszTörlés
  2. Igen, amikor integet, hát akkor sírtam be igazán. Hát lehet nem szeretni ? *_*
    Sok mindenben a Japánok igazán figyelemre méltóak. Mind az élethez való hozzáállásukban, mind a kultúrájukban... Nagyon okos nép, az tény. És erősek. Ha nem nézzük, hogy néha előbb lépnek mint kéne (Pearl Harbour)... Azért nekem ez is durva, ami akkor történt. És ott van Mike, aki érintett mindkét oldalról, és senkire sem haragszik. Jó persze, miért is haragudna, nem volt ott meg régen is volt, csak érted...
    Imádom!

    VálaszTörlés
  3. Értem, persze!!! Amikor-még a a múlt héten először láttam ezt a videót, hát erre többször visszatekertem....
    .... a kosár palánkot azért nem hagyta ki a szentem....

    VálaszTörlés
  4. :D Igen, a kis sportos! :D Nekem a ruhája is tetszik! *_*
    És amikor Phoenix táncol??? :D

    VálaszTörlés
  5. Hát.. igen... az az afro tánc az nagyon állat lett...
    Visszatérve az iskolához... hűű még belegondolni is rossz, hogy arra épül egy tornaterem, hogy ha földrengés lesz és elviszi a várost, akkor legyen hol meghúzia magát az embereknek! Az a tűzálló párna pedig zseniális és egyszerű találmány... milyen klassz volt pl. a dinamós zseblámpa is!

    VálaszTörlés
  6. Igen. Egyszerű dolgok, de életeket mentenek... Meg jól állt a srácok fején! :D Aranyosak voltak. Na nem mintha amúgy ők nem a Szent András törésvonalon élnének, csak az nem olyan aktív jelenleg :D

    VálaszTörlés
  7. Te kis föcitudós! Ilyenkor elszégyenlem magam, hogy mennyi mindent elfelejtettem...

    VálaszTörlés
  8. Hát ez nem nagy tudomány ám. Mindenki tudja, hogy ott van az a bazi nagy törésvonal, csak kicsit gondolkodni kell... :)

    VálaszTörlés